plommon -

Alla inlägg den 2 april 2011

Av KAJSA-STINA - 2 april 2011 21:34

kom nyss hem från brochan, var as kul :D ♥

tack mamma, isabell, moster, lollo och johannes för en najs dag :D ♥


nu sitter jag med musik, och väntar på lovisa, hon kommer snart tror jag :D ♥


lovisas och min brända kaka :c vi glömde den.  

Av KAJSA-STINA - 2 april 2011 17:11

jag sitter här, lovisa ligger i min sägn och tar kort på allt och alla.. min bok tillexempel. :D

hon ska sova här, inatt asså. :D

imorogn blire bodaborg :DD kalas, presenter :D:DD:D:D <333333♥


 

Av KAJSA-STINA - 2 april 2011 14:53

skojade igår, kommer inte lägga ner bloggen. HAHA fick sex stycken 'NEEEEEEEJ', ni är så söta ♥


men idag har jag ridit, hade professorn för att inte izor har kommit igång än. :D men det gick bra :) tror jag c:

klockan sex så ska jag till brochan och äta mat, HAHAHA, det där lät kul :-D men hejdå sålänge ♥


professorn på bild ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards