plommon -

Alla inlägg den 3 april 2011

Av KAJSA-STINA - 3 april 2011 22:23

nu är jag klar och gå och lägga mig, kbry. godnatt folket ☺


sötaste ♥  

Av KAJSA-STINA - 3 april 2011 21:41

dog lite.


Av KAJSA-STINA - 3 april 2011 19:53

va as kul på bodaborg idag ;)) HAHAHA, ag var i lag med hickan och filippa ♥ vårt lag var bäst, såklart :D vi klarade mumien, farmen, detektiven och stjärnor och planeter :D dom andra fick farmen tror jag :) fick ganska mkt paket :D:D TACK ALLA ! ♥♥♥ 

HAHA, hon som satt bordet brevid, asså hennes barn fyllde oxå, hon ba; oj, vad mycket presenter du får :o jag; ja, haha. hennes barn hade typ inte fått ngt, + att han hade bjudit mkt fler en mig :D

efter det så skjutsade vi hem alla, sen så kom lovisa hem till mig.. vi spelade bomb it typ hela tiden :D haha. 


nu har jag precis ätit och ska snart hoppa in i duschen :)


bilder på allt jag fick idag ♥ ;


en meter långa sugrör av julia HAHA ♥  

en krona av julia och lovisa ♥

 

en gratis hel dag på bodaborg, från bodaborg xd ♥  

en tröja av lovisa ♥

 

tröja av julia ♥

 

tröja av filippa ♥  

tröja av fanny ♥

 

tröja av lovisa ♥

 

monki penna av filippa ♥  

monkikuddar, den aprikosa av filippa och den andra av julia ♥

alla kort, det som jag klottrat på vill ni inte se. :)    

Av KAJSA-STINA - 3 april 2011 16:35

jaa, sitter i bilen påväg hem från bodaborg, har vart as kul! bloggar mer nnär jag kommer hem !

Av KAJSA-STINA - 3 april 2011 10:43

sho jaow :D lovisa fixar sig och jag sitter och bloggaaaaaaaaar, vi väntar på alla andra ! :)

hihi, men nu ska jag fixa mig :D så får lovisa blogga :) ♥

BODAAAAA BORG ♥


sakna ridläger, sommar och vääääääääärme ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards