plommon -

Alla inlägg den 20 april 2011

Av KAJSA-STINA - 20 april 2011 22:25

okej, jag somnar snart.. men jag måste vara uppe inatt, för att få ngt sällsynt, måstemåstemåsteeeeeeeee :) men jag säger godnatt till bloggen, godnatt ♥



Av KAJSA-STINA - 20 april 2011 21:04

svar på kommentar, + min skal till mobilen ;)


  

           

Av KAJSA-STINA - 20 april 2011 20:50

haha aw, måste upp på stan imorgon, själv..

HAHA ska köpa present åt joel, lillkusinen. omg.

men aja, det blir ju kul, och aja, nu vet ju alla det :D


haha aw. killen blir ju redan 6 år :o  

Av KAJSA-STINA - 20 april 2011 20:20

ah, hej.. kom nyss ut ur duschen..

har ju vart i stugan, därför har det ju inte vara den bästa uppdateringen precis ;)

men nu är jag hemma, så nu kan jag uppdateraaaaaaaa mina vänneeeeeer ♥

för en liten tid sen (ofta man skriver så?) åt jag och mamma pastasallad, non om nom.

meeeeeeeen ahhhhhhhhhhh. hejdå sålängeeeeeeee ♥


aw asssåååååå ♥ saknar thai enooooooooormt :')  

Ovido - Quiz & Flashcards