plommon -

Alla inlägg den 7 april 2011

Av KAJSA-STINA - 7 april 2011 21:30

sitter och borstar tänderna nu :) haha :*

boris ligger och sover på mina fötter, han är så söt asså ♥

+ att jag itne har tränat ett skit på engelskar tills imoron, kommer dö..

men godnatt alla söta ♥


HAHAHHAA, såg denna nu, är lixom som riklam här på bloggen. men ofta en 10 tums leksaks cykel kostan 400 kronor ? :o  

Av KAJSA-STINA - 7 april 2011 21:26

lite bilder på boris idag :D


             

Av KAJSA-STINA - 7 april 2011 19:10

kom hem från farmor typ halv 5, men då hade jag 0 % blogglust. så jag satte mig och kollade på filmm :D hihi.

fast efter farmor så åkte vi till net on net, jag köpte små papper HAHA, omg, lång historia..

vi skulle kolla om dom hade skal till min mobil, men han i kassan var för dryr, så pappa fick damp och vi åkte hem :) haha..

så nu sitter jag här och väntar på boris, han ska vara här inatt, så jag ska försöka fota lite oxå :D ♥

pusshej :*


sötiiiiiis ♥    

Av KAJSA-STINA - 7 april 2011 15:37

jaow, sitter i bilen påväg till farmor.. bloggar mer sen ! :))

Ovido - Quiz & Flashcards