plommon -

Alla inlägg under april 2011

Av KAJSA-STINA - 24 april 2011 15:17

så, nu har jag solat hela dagen, tror faktiskt att jag börjar få fram min natuliga färg lite nu HAHAHAHA, brun duvet. ;)) men nu ska jag ut i skogen och fota med papi, dom kommerväll upp på bloggen ngn gång :)) shoaaekiewjihg.

Av KAJSA-STINA - 24 april 2011 10:22

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING, VET ATT DEN SUGER.

jag skulle faktiskt slänga in ett inlägg igår med massa bilder men då pajade hela internet ):


men ah, idag verkar det vara en fin dag, så idag ska jag soooola mer en igååår..

fast nu ska jag äta frukoosst, byeeee


Av KAJSA-STINA - 23 april 2011 15:58

sitter här ute på studsmattan ochäter chickennuggets ;) as gott :D

har typ solat hela dagen, fast inte när anna var här.. mamma när jag kom in när jag hade solat; åh kajsa! vad hyar du gjort?!?! jag; solat lite :o hon; litee ?!?! jag; ehhe.

men innan anna åkte hem så satta jag upp mitt tält ;)) måste ju träna inför lägerskolan, men ah..

nu ska jag hoppa studsmattaaaaaaaa, chaoo. :))

Av KAJSA-STINA - 22 april 2011 21:26

hellllllo :DDDDDD skoaja

men jag och anna har haft lite läskigt idag !! det var läskigt :$

vi var vid typ brottet, så stog vi där och kolla, vi skulle lixom till ett ställe som liggewr en bit därifrån vi stog, men vi vågade inte gå dit, för HEHEHE, en person som bara satt och stirrade ut över vattnet, hon var läskig, så vi vågade inte gå där, så vi bara stog där och kollade på henne ;)) sen helt plötsligt så kommer det en sånhär 4hjuling, rakt imot oss :OOOOOOOO 

då vart vi ap rädda och sprang in i skogen med våra cyklar, sen bara slängde vi cyklar och kameran, som vi hade med oss, och bara sprang till den stora vägen, det kanske låter lite konstigt, men ah, det var läskigt.. när vi stog där och tänkte på våra cyklar och kameran, men så ringde jag pappa, så då kom han och hämtade oss med bil. så följde han men oss och hämtade cyklarna efter det ;) och när vi var och hämtade cyklarna så kom den där tjejen, rakt imot oss, vi baaaaaaaaa; hehehehehe heeeeeeeejjj.. sen så fick vi cykla hem men pappa typ ah... sen när vi kom hem så fick vi plåstra om alla våra rivsår som vi hade fått på hela benen av när vi sprang i skogen :)) hahahahaha, ajaaa nu ska annafå blogga www.akej.devote.se . hejdå och godnattttttt :))



oj, fel bild xDDD   

Av KAJSA-STINA - 22 april 2011 14:17

sitter här i soffan, har hoppat sudsmatta och gosat med en kisse, jag lovar, väääärldens keligaste kisse ! fast nu skrek mamma för att han kom med en råtta, HAHA. men aja, hoppas anna kommer snart, för att jag har tråkigt (y) ;))

+ att jag har med min kameran, så imorgon kommer det bilder :DDD


aw HAHA, vääääldigt gammal bild på elli & mig <3  

Av KAJSA-STINA - 22 april 2011 11:03

okej, snabbt inlägg.. hoppade in i duschen precis när jag gick upp, så att vi kunde åka till stugan så snabbt som möjligt ;)) men ah, vi ska till stugan nu :) bloggar mer från pappas data sen ! :D


och kolla vad jag fick av min faster nu på morgonen;


   


hon bor ju i luxemburg ;) så hon kommer inte så jätte ofta, men hon kommer ibland, men jag fick dethär idag, eftersom att vi kanske inte ses imorgon ;D men aja, nu ska jag ut till stugan ! :DDDD ♥  

Av KAJSA-STINA - 21 april 2011 22:22

okej, har nördat gsm heeela tiden, omg, seriöst jagär helt beroende, men ah.

ska till stugan imorgon, + pappa tar med sin dator = jag kan blogga...

PLUS ATT ANNA FÖLJER MED OCH KAJSA ÄR SUPERDUPER GLAD FÖR ATT JAG HAR INTE TRÄFFAT ANNA PÅ det känns som ÅR !!!!! :D:DD:D:D men ah. vi ska ha kul har jag bestääääääääämt (a) hihi ♥

nu ska jag kolla igenom alla 100 inlägg på bloglovin, sen ska jag nörda gsm, sen ska jag sova :) godnajt alla barn.


fin stallbild på anna jaow. ☺  

Av KAJSA-STINA - 21 april 2011 20:32

kom hem vid åttaaaaa ;) typ ah.

det va väll kul :)

nu ska jag koka nudlar, och nörda gsm, chaoooooo :F ♥


hickans och min förra header, gillar min cp hand skarpt (y) ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards