plommon -

Alla inlägg under april 2011

Av KAJSA-STINA - 6 april 2011 20:34


nyklippt jao (y) ♥  

Av KAJSA-STINA - 6 april 2011 19:49

glömde ju att säga grattis till irma igår! :c


GRATTIS VÄRLDENS FINASTE IRMA ♥


 

Av KAJSA-STINA - 6 april 2011 15:35

sitter här med fiiiiiiiiiliiiiiiiiiippa. :D 

OCH JAG SKA SNART KLIPPA MIG, ÄR AS RÄDD :(

men filippa ska ju följa med, så då kanske jag blir lite lungnare ;))

men omg, nu måste vi gå, kommer bild sen :D ♥

byeeeeeee :*


 

Av KAJSA-STINA - 5 april 2011 21:43

HAHAHAHHAHAHAA omg, jag har inget liv som sitter och chattar med albin på facebook, nejnej.

han frågade vad han hette, jag ba; albil kanske? som ni ser på bilden HAHAHA 

Av KAJSA-STINA - 5 april 2011 21:17

HAHAHA, statistiken gick från 8 till 3 idag, känner mig sämst . :))

godnatt, så ses vi imorgon ♥


 

Av KAJSA-STINA - 5 april 2011 20:46

kom nyss ut ur duschen, vet att jag duschar länge 8D haha ♥


men imorgon, så är det bästa dagen i skolaan jaow.. 

bild, no, slöjd, svenska.. chiiiiiiiill c:

sen så ska jag klippa mig, 


såhär;



klicka på bilden för att komma till hennes otroliga blogg asså :D   


hoppas att det blir bra, är faktiskt as rädd :c

men nu ska jag nörda youtube japp. hejdåååå ♥

Av KAJSA-STINA - 5 april 2011 20:09

idag, var det skola.. coolt va? :c

nä, men vi hade idrott på morgonen, jag och hickan ä bäst på vollieboll asså.. klart ♥

sen var det tråkigt hela dagen typ ;))

efter skolan, så, HATAR KEVIN, ALBIN, SVEN OCH FARIS MEEEEEEEST.

seriöst.. :c

men efter skolan så cylkade jag hem, faris jagade mig, så jag kom hem snabbt :/

aja, nu sitter jag och nördar sofijah.. jävla emo musik.

nu ska jag hoppa in i duschen, ska klippa mig imorgon :DDDDDDDD ♥

bye ☺


världens sötaste vovve asså ♥  

Av KAJSA-STINA - 5 april 2011 20:06

 

Ovido - Quiz & Flashcards