plommon -

Alla inlägg under april 2011

Av KAJSA-STINA - 19 april 2011 22:49

sent inlägg, men jag så ju att jag skulle blogga. haha. men Lovisa åkte hem vid halv7 iallafall. vi har haft shit kul! cyklat,, hoppat studsmatta, ätit godis, och ja, listan kan bli lång.. ;)) bloggaar mer imorgon kväll, för då är jag hemma ! :) byeee <3

Av KAJSA-STINA - 19 april 2011 12:16

sticker till stugan nu ! ;))

kanske sover där, men bloggar från mobilen ikväll isåfall ! :DDDD

hejdåååååååå ♥


 

Av KAJSA-STINA - 18 april 2011 22:38

haft en awesome dag i stugan :D

hickan och jag satte upp min studsmatta, sen så skulle vi gå och köpa glass men det var stängt.. så vi gick till brottet. HAHAHAHAHAHAHA, det va kul. :) vi hade as kul, trasiga skor, iskallt vatten, och kvicksand :c HAHAHA. men ah..

efter det så gick vi hem, sen åkte vi till mcdonalds och köpte milkshake och happymiiiiiiiiiiiil HAHA. snygga shortor dom hade asså (y)

men godnatt alla ! ♥


brottet och hickan förra året :)) ♥   

Av KAJSA-STINA - 18 april 2011 13:04

kul liv jag och hickan har asså..

vi sitter vid varsin data, på typ andra sidan huset. haha..

hade väldigt kul i morse asså HAHA .

nu ska ja nörda gsm.hejdååååååååå


gammal bild på hampus <3  

Av KAJSA-STINA - 18 april 2011 09:27

ligger här i min säng, hickan tror att jag sover.. haha. hon nöördar facebook. bloggar mer ssen ! ;))

Av KAJSA-STINA - 17 april 2011 22:55

sitter här med hickan, vi är ganska trötta.. haha.

vi har ju vart i stallet typ hela dagen, eller tävlingen ;) det var ganska kul (y)

men sen åkte vi hem till hickan och vi hoppade med bingo :) han är såååå söööööt ♥

men sen åkte vi hem till mig och chattade med christina, lika kul som vanligt haha :F

men, men, men, nä skoja, men nu ska hickan bloggaaaaaaaa, hejdååååå :)


   

Av KAJSA-STINA - 17 april 2011 22:53

svar på kommentarer.....



svar 1 ; yess :))

svar 2 ; åh ja, det vet ingen :$  


  

Av KAJSA-STINA - 17 april 2011 11:30

sitter här i askersund, och kollar på hästhoppning typ.. :))

gaaanska kul iallafall ;D

pappa hade med sig sin data, så nu kan jag bloggaaaaaaa :DDDD

fast ah, hejdå ;)



på pappas data hittar man lite gamla bilder xd  liseberg 2007 iallafall :)) 

Ovido - Quiz & Flashcards