plommon -

Alla inlägg under april 2011

Av KAJSA-STINA - 10 april 2011 21:57

kommer en bildbomb på en massa fina muffinsar som jag och lovisa bakade idag imorgon :D

asså jag laddar upp dom imorgn :D ♥

jag har världens tränings värk i ryggen magen och röven från ridningen, men nu ska jag sova :D godnatt  ♥


en bild från idag :)  

Av KAJSA-STINA - 10 april 2011 19:33

sista justin bieber för idag :D


om ni inte har sett filmen, så kommer det en liten video vad som är i den typ :))


Av KAJSA-STINA - 10 april 2011 19:19

nu har lovisa åkt hen, så nu äntligen fick jag datorn :'DDDD



världens bästa ; 

Av KAJSA-STINA - 10 april 2011 18:15

mobilblogg, sitter brevid min data,, Lovisa nördar den, så jag kaninte blogga ifrån den, kommer mer sen! :)))))

Av KAJSA-STINA - 9 april 2011 22:30

hej alla barn, pizzan var god och filmen var rolig.. kajsa ä glad :D 

nu kommer lovisa från toan och jag får inte skriva mer ! :)


thaii   ♥

Av KAJSA-STINA - 9 april 2011 18:03

nu ;


   

Av KAJSA-STINA - 9 april 2011 16:42

ridningen idag, gick inte bäst. HADE PERFEKTA STIDBYGLAR, sen my bah; nu lägger vi upp stigbyglarna, så red vi utan hela lektionen, och jag dog.


rio var bra igår, HAHAH, ja. 

hahahahahausfahsadglejkstglahg dAMP. godnatt hej då nu ska jag och lovisa hyra film.


 

Av KAJSA-STINA - 9 april 2011 16:14

tidsfördriv.


1. Fullständigt namn? - KAJSA-STINA ANDERSSON, just that.
2. Exakt ålder? - 12 år och 31 dagar jaow.
3. Vart bor du? - örebro.
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och just nu min faster :D
5. Husdjur? - nada.
6. Färg på ditt hus? - gult ä fult.
7. När är du född? - 9 mars 1990 kl, 08;03.
8. Klass? - 5B ♥
9. Vilket år tar du studenten? - Palla räkna.
10. Något jobb? - JAA DE E KLART.
11. När ska du sova ikväll? - seeeeent.
13. Duschat idag? - nyss typ.

14. Kramat någon idag? - NÄ, PALLA.
15. Pussat någon idag? - njä
16. Vad har du ätit? - toast, toast, godis. roligt liv asså.
17. Dagens klädsel? - ridkläder och mjukis nu.
19. Dagens sötnos? - hampus ♥
20. Dagens roligaste? - lina.
21. Har du många vänner? - jag har så det räcker.
22. Hur många har du kysst? - 100000000000+
23. Vem kramade du senast? - venne
24. Hur många vill du ha sex med? - hehe
25. Hur många har varit otrogna med dig? - haHA
27. Har du pojk-/flickvän? - njehehe.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - lina jaa.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - från julia, hon frågade bad alla gjorde..

FAVORIT:
31. Film? - Never say never <3333333333333333333
32. Låt? - justin bieber <3<3<3
33. Mat? - Kinamat ä gott :D
34. Dryck? - mjölk ♥
37. Stad? - örebro och skåne HAHAH
38. Land? - thailand ♥
39. Ämne i skolan? - slöjddd <3
40. År? - jag venne ? 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - farmor
42. Personen du kysste? - mihihhh.

43. Gången du spydde? - oj
44. Gången du grät? - todaaaaaay.
45. Pizzan du åt? - den va god !
46. Gången du var i göteborg? - läääänge sen, var kanske var jag 9 ?
47. Gången du var i stockholm? - förra året :D
48. Gången du var full? - VARJE DAG.
49. Gången du var hög? - VARJE DAG.
50. Personen som såg dig gråta? - VARJE DAG, nä, skoja, professorn.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svårt val
52. Hund eller katt? - hunddd.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - data nörd här.
55. Singel eller upptagen? - vet inteeeeee
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -  va?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - oj vad jag kollar asså
60. Svart hår eller blont? - blond
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - hm
63. Göteborg eller stockholm? - sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - omg vänster ofcours <3
65. Coca cola eller fanta? - fantaaa
66. Pizza eller kebab? - kebab pizza, fattaru ?
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - Leva?

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Allt o alla
71. Personer du hatar? - ajsdghdfg
72. Personer som sagt jag älskar dig? - oj vad jag minns
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - hmhm.
74. Glassar du ätit på en dag? - jag ä blond.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga tror ja
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ärligt troru ja räknar?
77. Piercingar har du? - nada
78. Personer du saknar just nu? - hickan, hon står ngr meter ifrån mig. 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - omg.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - justin bieber skulle inte skada.
81. Ska du träffa imorgon? - jag vet inteeee
82. Sjöng du senast för? - hickannnnnnnn
83. Hade du senast en msnkonversation med? - anna i hink.
84. Spelade du tv-spel med senast? - hickan
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - justin bieber skulle inte skada.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hickannnn HAHA
87. Förtjänar att dö? - hitler, oh juste, han ä död.
89. Vill du sova brevid inatt? - justin bieber skulle inte skada.

VAD:
90. Gör dig glad? - hickan HAHA
91. Gör dig ledsen? - Din mamma
92. Vad vill du helst göra nu? - slå lovisa, för hon pratar om krogen.
93. Önskar du att du slapp göra? - dö. haha omg
94. Vill du ha nu? - mkt
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - JAG HAR FYLLT PUCKO.
96. Längtar du till? - sommar, grönan, lägerskola, allt.
97. Tycker du om dina betyg? - JA <3<3<3<3
98. Ångrar du i ditt liv? - njä
99. Är det bästa som har hänt dig? - Din mamma
godnatt. dör.

Ovido - Quiz & Flashcards