plommon -

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 18 augusti 2011 22:38

tror seriöst inte jag hinner bli frisk till skolan, omg kommer döööööööö.

tog en alvedon förut så jag skulle kunna somna, ehehe.

måste gå och lägga mig tidigt när jag är sjuk, enligt mig själv, orkar knappt inte gå till sängen. har precis tagit proactive för första gången också, första krämen va lite creepy men ah, typ. nu ska jag dö, hejsss


random bild. 

Av KAJSA-STINA - 18 augusti 2011 21:51

 

Av KAJSA-STINA - 18 augusti 2011 21:25

fattar ni hur många gånger jag har euw idag? 2752275725 gånger minst ):

aja, drack precis upp mig alvedon, om jag ska vara ärlig, den är god. mobba mig inte, men det är så sjukt bra, medicis som är gott lixom? woho att mamma hitta brusalvedon asså <3<3<3


 

ew

Av KAJSA-STINA - 18 augusti 2011 14:33

asså ne, nu tror mamma jag har streptokocker och adfjghkhgbkgjdhgfkj. åååh. har legat i soffan och sovit hela dagen och inte ätit ngt sen klockan 8, har ingen matlust alls. tog nyss en brusalvedon, så febern kanske går ner lite iallafall. nu ska jag äta en tröst munk som mamma kom hem med nyss <3


 

aw

Av KAJSA-STINA - 18 augusti 2011 11:02

Ovido - Quiz & Flashcards