plommon -

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2011 22:13

ja, jag vet. men imorogn blire bättre, vi ska in till stan, ni kan inte bärga er va? 8D

Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2011 21:51

ska jag ha frågestund och svara med en video som ni sent kommer glömma. snälla svara bara ja eller nej i en kommentar, ni kan vara anonyma, snäääälla för min skull nurå? (a) 

Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2011 20:06

#swag


dennakommer jag aldrig kunna lära mig </3

Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2011 19:35

NU ÄRE HABIB MINA VÄNNER!


 

Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2011 19:24

har precis kollat igenom 95 inlägg på bloglovin, MED EN FETT SEG DATOR, tog typ 3 år. nu ska ja käka kvällismat, eheh. typ.


Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2011 19:24

har precis kollat igenom 95 inlägg på bloglovin, MED EN FETT SEG DATOR, tog typ 3 år. nu ska ja käka kvällismat, eheh. typ.


Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2011 18:15

..... va jag förut jaaa, jag och pappa va och plocka lingon, DET FANNS MAAASSOOOR 8DDDDDDDDDD vi plockade fett mkt. nu käkar jag melon på mitt egna lilla sett,eheheh. ni vill inte veta hur. tralalallalal jag har absolut ingenting att blogga om, ge mig förslag dudeeeeeeeeeeees. 


hittade massa data bilder på datan </3 as fina ju.


 

Av KAJSA-STINA - 6 augusti 2011 13:33

lovisa är sååå ute och cyklar asså, våran konversation på sms:

jag: vill du me t ullared sista veckan på sommarlovet?

hon: kanske

jag: mamma och jag ska åka buss och du vill me dårå

hon: men det är väll denhär veckan??!?

jag: vi börjar det 22 hahahah

hon: så det är inte denhär veckan???

jag: det ä r den 6 idag?

hon: ne 7

jag: 6 hahaha

hon: nä

jag: jo, det är det 6 augusti idag..

hon: aha


dööööör

Ovido - Quiz & Flashcards