plommon -

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 12 augusti 2011 20:56

*anna ringer*

-hej

-hej

-asså..........vill du med till liseberg i morgon?

-*tyst* va?

-asså ja jag vet

-du skojar?!!?!

-neaj

-HAhahh VAAA?!?!?!

*springer till mamma och hoppar upp och ner och skriker att jag ska till liseberg*

mamma: asså aha, men va?


OMG FATTAR NI ELLER?!?!?!! JAG SKA TILL LISEBERG IMORGON?!?!! ASSÅ OMGOGMOGMGOMGOGM?!?!?!  ogmogmgomgomg, hyper

Av KAJSA-STINA - 12 augusti 2011 18:55

nu blire tälta med anna inatt dårå, vi får se hur det går. eh. nejmen vi har inget godis, inta bra. eller jo, eller va

fu

Av KAJSA-STINA - 12 augusti 2011 18:36

ASSÅ SÅFORT JAG PUFFAR TILLBAKA SÅ PUFFAR DU IGEN, ASSÅ ÅH  

Av KAJSA-STINA - 12 augusti 2011 18:16

 

Av KAJSA-STINA - 12 augusti 2011 17:44

så uttjadad låt, har spelats 4 gången på rix fm idag när jag lyssnar, såååå jobbigt.


Av KAJSA-STINA - 12 augusti 2011 17:27

nu har jag vart och köpt glass, ellerah vid glassbilden <3<3<3

vart isglass och pistageglass, as gött. nu ska jag smaka en av mina muffinsar jag bakade förus, dom är säkert lika goda som glassen <3 så ni vet.


stackars glass :'c  

Av KAJSA-STINA - 12 augusti 2011 16:45

omgomgogmomgogmgmogm nejnejnejnejnej, råkade just dra bort en tagent från pappas data, omg han kommer döda mig, omgogogmgomgmgogmg nej :'c sprang ut till mamma och frågade om vi hade ngt klister, hon ba kolla i vänstra lådan, så gjorde jag det och hittade bara glitter lim, så jag tog det :cc asså omg nej, ååååååååååh

omg

Av KAJSA-STINA - 12 augusti 2011 12:09

hatar att vara brun, hatar att ha streck överallt, sgggjndrhhgbb. oiuhhhhhhh.

pappa väckte mig 9?!!?!1? jag kunde inte somna om så jag gick ut med filt och kudde och la mig i solstolen, pappa tog av mig filten när jag hade somnat och nu har jag ränder från linnet och shotsen vtejbyhyuytbyk.

Ovido - Quiz & Flashcards