plommon -

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

dålig uppdatering.

Av KAJSA-STINA - 15 augusti 2011 21:49

jag vet. men jag har ett liv också.

som jag sa förut så väckte lovisa mig och sen cyklade jag till henne, det va meningen att jag bara skulle få lite saker men det blev att jag stannade och vi drog hem till emma som va med elin, men elin åkte hem vid 4 typ. sen tatuerade lovisa och jag emma med nagellack på hela vaderna, jätte fint med det skulle inte hennes mamma tycka så det vart kaos. men imorgon ska jag och lovisa upp på stan, panka som vi är, och leta efter en sak, ehehhehe, hemligt. mshsh. kommer i nästa inlägg om vad jag fick av lovisa, ehehe. omg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards