plommon -

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

hemma och utvilad.

Av KAJSA-STINA - 14 augusti 2011 14:41

kom hem vid 4tiden inatt efter en lite galen tur hem, men det gick bra tillslut och när jag kom hem så satte jag och mamma oss och drack te och åt macka. nu till liseberg, det va sjukt kul och coolt, nejmen jag har inte vart där på skit länge så det va häftigt ;) ANNA VANN EN STOR GAISHA SOM JAG SKULLE HA JU, när hon vann jag ba: ANNA DU VANN så att alla hörde :c och så ägde mi ut alla i jukebox och lisebergsbanan ;)


 

erkänn heta vi är? c; 

 
 
annnii

annnii

15 augusti 2011 14:27

neeej vadå galen? den var ju helt coollugn ju.. hahaha
GEISCHA<3
HAHA OM VI ÄGDE UT JUKEBOX OCH LISEBERGSBANAN?? VI ÄGDE UT HELA LISEBERG BRUDEN!?

OCH SÅ TÄNKTE JAG BARA SÄGA ATT DOM HÄR BILDERNA ÄR DET STRÄNG COPYRIGHT PÅ, DOM ÄR FÖÖÖR SNYGGA FÖR ATT VISAS FÖR ALLMÄNHETEN OK? blå tunga <3

http://akej.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards