plommon -

Alla inlägg under augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 23 augusti 2011 14:32

ha-ha-ha hej, idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag............har jag inte gjort något.

omogmgomgomgogmgomg man kan inte se fångad på svtplay omgomgomgogmtg livet är slut omg. nemen det går inte om mitt liv är över... D:

nuu ska jag äta kaka, jag gillar kakor och kakor gillar mig. hejs

 

Av KAJSA-STINA - 22 augusti 2011 22:16

skola på onsdag, äntligen känner jag mig bättre. hade lite feber imorse men gick över på dagen, så behöver jag en dag att känna efter på, så det blir onsdag. älska ♥


bild tagen nyss lol,,,,,,,, 

Av KAJSA-STINA - 22 augusti 2011 20:43

okej förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen idag så är grymt ledsen, okej ni fattar, nu ska jag jaga frisar på gsm, ehehe.


 

Av KAJSA-STINA - 22 augusti 2011 20:37

ÄLSKAR ATT JAG INTE HAR UPPDATERAT BLOGGEN IDAG, JAG HAR HAFT ETT LIV FRAMFÖR TEVEN IDAG WOHOOOOOOOOOOOOOOO


okej så kanske man inte har liv men whatever, 

Av KAJSA-STINA - 22 augusti 2011 20:35


sille du: ha-ha-ha ne

*efternamn*: aaaaaaaaaaaaw <3 

.

Av KAJSA-STINA - 21 augusti 2011 21:08

lustigt att sista dagen på sommarlovet är bästa dagen på sommarlovet


när allt är klart får ni veta, min gädje går inte att beskriva


   

Av KAJSA-STINA - 21 augusti 2011 16:16

har säkert lagt ut den förut men HHAHAHAHA whatever,


Av KAJSA-STINA - 21 augusti 2011 13:53

ni vet ju illuminati grejset, att om man tillexempel inte sätter in hemliga ord baklengen i en text så blir man dödad. det sägs att det va så MJ dog. och nu hittar jag dom här:



ah, nu kanske ni fattar om ni inte gjorde det, men det har ju länge pratats om att lady gaga är med i illuminati grejsen men när jag sökte lite till så hittade jag denhär:



och jag dog seriöst.


omg jag är hemma själv också, asså åh, nej är livrädd nu ju :'c

Ovido - Quiz & Flashcards