plommon -

Alla inlägg under augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 25 augusti 2011 21:46

imorgon slutar vi tidigt, chill. vettefan vad jag ska göra, lol.

kanske hem, kanske upp på stan, kanske till kina. nemen slkdgkj.

idag ska jag gå och lägga mig lite tidigare för att jag är så lsafhjklshdgjkh trött på mornarna, så ni vet.

mkey, pusssssssss


passande video mkey

Av KAJSA-STINA - 25 augusti 2011 19:49

måste bara berätta en random sak...


*kommer in och tar mat i matsalen med lovisa och emma och går till borden*

(ropar ut för hela klassen typ) - vart ska jag sitta?

*alla pekar till albin j, kevin å, och typ william*

jag - 0.o

kevin k - k-s ska sitta vid killarnaaaaaa, *ler ondskefullt*

jag - -.-'

lars (lärare lol) - ni kan sätta er där vid det där tomma bordet där!!!1!111

*jag drar med mig lovisa som satt sig vid ett annat bord*

*vi har allmänt flum och lyssnar på alla andra*

*jag går och hämtar ketchup*

kevin k - skull einte du sitta vid killarna?++!?

jag - dö -.-''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


det jag ville komma fram till va att jag och lovisa satt år garva åt allt och alla och allt. heeeeeee


lol

Av KAJSA-STINA - 25 augusti 2011 19:43

när man har tråkigt ( som jag lol ) så säger man rakt ut: äre påsk nu eller? *eye*

Av KAJSA-STINA - 25 augusti 2011 19:09

skolan va väll kul....... träslöjden blir så sjukt mycket roligare med jörgen <3<3<3<3 så sköööön <3<3<3 han skämt är inte ens roliga, men man måste skratta för att han säger dom på enn kul sätt, omg alla älskar honom (utom julia ok) <3<3<3 aha

emma och jag stack till tempo och shoppade tuggummi och geisha <3

vi hade kul, kollade på film, teve, och satt vid datan, sånt som nolifers gör :'D

nu ska jag äta gurka <3


 


Av KAJSA-STINA - 25 augusti 2011 07:17

drar till lovisa snart, så vi kommer till skolan. lol.

nu ska jag sätta på mig strumpor och I ♥ JUSTIN BIEBER så att alla har något att mobba mig för. ses sen, någon gång.


eller okej jag har justin bieber tröjan på mig men whatever, hejs 

Av KAJSA-STINA - 24 augusti 2011 21:38

Av KAJSA-STINA - 24 augusti 2011 21:34


HAHAHAHHAHAHA dor på min kamera, älskar när den gör såhär <3<3<<33<3<3<3

så söta vänner också, dock saknas lovisa, men det va ju bra. <3<3<3<3<3 älskar er meeeest <3<3<3<3 hjärt-kalas ok 

Av KAJSA-STINA - 24 augusti 2011 21:18


lite jobbig, men bra c: 

Ovido - Quiz & Flashcards