plommon -

Alla inlägg under augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 10 augusti 2011 19:55

hatar min utväxt mest.


 

Av KAJSA-STINA - 10 augusti 2011 19:25

va ju i, eh, vafan hettere nurå, venta ska kolla, så, lindesberg vare. helveta va tråkigt det va där, INTE MITT PLÄJS, nejmen asså det va fett, konstigt? sdaljghksd ne. men asså ah, det va rea och tantkläder överallt, hittade inte något som va, fint till mig?! plockade på mig detta iallafall:


lol, tog den med webben från datan, inte bra.

iallafall, långa jeans shorts, och svarta långa thigts. kommer inte ihåg va affäres hette, det va ngr nördigt namn iallafall. nu ska jag äta äpple. 

Av KAJSA-STINA - 10 augusti 2011 17:26

....är denna <3



nejmen alla mina filmer ligger där, vilken kan vara runk 14 stycken, tror minner börjar bli lite fullt. typ.  

Av KAJSA-STINA - 10 augusti 2011 11:00

vet inte varför jag garva när jag såg denna.


 

Av KAJSA-STINA - 10 augusti 2011 10:40

jaaa, kommer inte kunna blogga så mycket idag, ska till lindesberg men mamma, moster och kusin, shoppa, fast jag är pank, visste ni att proactiv (som jag har beställt) kostade 587 kr? wooowowo. nu ska jag byta om och fixa håret, och kolla igenom 102 inlägg på bloglovin, dhdsdkhf. precis, hejs.


nytagen bild precis nyss. woho 

Av KAJSA-STINA - 9 augusti 2011 22:36

pratade nyss en halvtimme med lovisa <3 ett tag sen och du va lika dryg som vanligt, fast du är ju alltid dryg i telefon, jag vart hyper. fast, hahaha.

nu ska jag borsta tänderna, mohahah. typ. hyper. godnatt.

Av KAJSA-STINA - 9 augusti 2011 19:13

hatahatahatahatahatahatahata åska.

Av KAJSA-STINA - 9 augusti 2011 19:03

tror jag har en ny favorit film, seriöst bästa jag sett på länge <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards