plommon -

Alla inlägg under augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 30 augusti 2011 21:40

den va bra, garva lite då och då, fett sorlig också ju :'c

men aja, den va braa lol.

år paj, PAJ. så ni veeeet, gött.

nu ska jag, eh, lyssna på musik troja


 

Av KAJSA-STINA - 30 augusti 2011 21:34

             

Av KAJSA-STINA - 30 augusti 2011 16:34

sticker nu, först och kollar på tapeter, sen film hon brochan. okej hejdå


 

Av KAJSA-STINA - 30 augusti 2011 16:24

ni får mer när jag kommer hem ifrån brochan jau. hann inte redigera alla c:


                 

Av KAJSA-STINA - 30 augusti 2011 15:50


om ni undrade vad jag äter t lunch asåå 

Av KAJSA-STINA - 30 augusti 2011 07:15

drar till skolan snart, min mobil är cp och ringer inte på morronen, fick ta någon gammal ful klocka som inte häller funka, så pappa kommer in halv7 och ba, skaru inte gå upp snart, jag ba, wtf. ahahahaha. typ.

ikväll ska jag till min fine bror med mamma och kolla på hur många lingon finns det i världen jau. aha hejsss


 

ha-ha-haaaaaaaaaaaaaa

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 22:04

nu ska jag då och borsta ut mitt låååånga guldiga prinsesshår, sedan ska jag borsta mina otroligt vita prinsess tänder, sen ska jag lägga mig i min ljuva säng och känna om där finns någon ärta. nemen godnatt. <3


trött kajsa just nuuuuu, vettefan vad jag gör men armen, och omg det syntes att jag har kräm vid näsan, omg avlider. skit på er. 

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 21:48

fett dålig bild men jag pallar inte.


mascara | H&M | 139 krrrrrrr 

Ovido - Quiz & Flashcards