plommon -

Alla inlägg under augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 21:15

fixar resten imorn, så ni får dom imorgon asså. tar ganska långt tid och tar på energin, men aja, här har ni:


               

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 20:01

glömde att det va, gör klart bilderna och visar dom sen, måste se robinson. ehehe.

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 19:43

ska redigera och ladda upp bilder på dagen med lovisa nu jau

kommer i nästa inlägg c:


random bild från förra året jau 

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 07:13

klar för skolan, ganska långt i förväg. drar till lovisa halv typ, aaa. emh. slutar 3 och jag ska försöka dra med någon upp på stan, måste ha nu mascaraaaaaaaaaaaa, vann på trisslott också, 25x2=50 kr, + veckopeng måste räcka till dendär ja. nu ska jag platta håret mer, looooooooool.


okej jag erkänner, jag kan inte vara seriös på ett enda kort ne. 

Av KAJSA-STINA - 28 augusti 2011 22:11

har precis blivit proactiv och nu ska jag gå och dejta kudden för att jag ska upp kvarti6 imorgon och sen dra till skolan och sluta 3, adljhgkdj asså. aja, gonatt och hare <3


random bild ♥♥♥♥♥♥♥ 

Av KAJSA-STINA - 28 augusti 2011 21:09

       


bättre sent en aldrig säg. 

Av KAJSA-STINA - 28 augusti 2011 20:07

fårra inlägget: lol det va visst söndag idag. SÖNDAG?"?!!?!?! DET ÄR JU FÖR I HELVETE SKOLA IMORGOONNNN??!?!?!


 

Ovido - Quiz & Flashcards