plommon -

Alla inlägg under januari 2012

Av KAJSA-STINA - 12 januari 2012 19:29

Av KAJSA-STINA - 12 januari 2012 08:15

sticker till skolan typ nu, med mig missbildade stackars blåa ben. pussss

Av KAJSA-STINA - 11 januari 2012 20:14

cykelhelvete, och ishelvete.

va nästan hemma från skolan, JAG SÅG vårat hus. jag sladdar med fram hjulet i en sväng och ramlar MITT på bilvägen, eftersom att jag skulle över den, jag vart fett rädd att någon bil skulle komma och mosa mig så jag försökte ställa mig upp och drog upp cykeln och väskan som hamnat typ 3 meter bort, tar mig haltandes över vägen, gråter som en gnu för att det gör ont som fan, slänger upp mobilen och ringer mamma, hon kommer, hjälper mig in, jag kollar på där jag har ont, vilket va 3 ställen, jag får syn på världens rödaste, svullnaste sårigaste fläck precis under höften, FYFAN vad ont det gör, sen fick knät sig en smäll och jag fick söta blåmärken överallt. ye


 

Av KAJSA-STINA - 11 januari 2012 20:03

glömde idrottskläder igår till idrotten, kunde film lite, eheh.



sen efter idrotten så skulle någora gå ut och ta lite luft....typ


Av KAJSA-STINA - 11 januari 2012 07:01

sticker till lovisa snart, ses sen.

Av KAJSA-STINA - 10 januari 2012 21:44

tror aldrig jag gråtit såhär mycket åt en video o.O


ops

Av KAJSA-STINA - 10 januari 2012 21:22


som det kan gå när man hittar en övergiven mapp med massa foton, hmm. 

Ovido - Quiz & Flashcards