plommon -

Alla inlägg under januari 2012

Av KAJSA-STINA - 25 januari 2012 21:33

På engelska och nutidsX lektionen idag hade Alexander kul med mig mobil, tänka sig att han tog lite bloggbilder, nej lol skoja men här har ni,


   

 


Sen tog Julia en bild på musiken, jag hoppas det va okej att jag tog den.



HÄR HAR NI JULIAS BLOGG.       

ops

Av KAJSA-STINA - 25 januari 2012 20:52

omg vet inte hur längesen det va jag tog i ricinoljan i håret, det ska ju sitta i 30 minuter, har ingen aning om när jag satte i det. Aja, tror iallafall att jag ska gå och duscha nu, ehe.


 

Av KAJSA-STINA - 25 januari 2012 16:24

Datorn gick igång, tillslut! Tack godegud för det.


Skolan gick ändå ganska fort, inte för att det va kul men musiken är ju roligast iallafall. Nu är det bara dom två bästa dagarna kvar, imorgon, torsdag, bara chill lektioner, och på fredag slutar vi tidigt. :D Sen någongång efter skolan sticker jag och tjejerna upp på hindersmässan. Nogat, heliumballonger och karuseller ♥ Najs jau.


 

Av KAJSA-STINA - 25 januari 2012 15:47

min dator går inte igång, mer inte vad det är med den och hur jag ska fixa det. Det betyder att jag inte kommer uppdatera så bra, eftersom att bloggplatsen är efterblivet, det skulle komma en App i oktober 2011, men har den kommit? Nej. Dödödödödö. Så jag kan inte lägga upp bilder med mobilen, det suuuger. Aja, ska försöka en 342 gång att fixa min dator. puss

Av KAJSA-STINA - 25 januari 2012 07:13

Sitter här och äter ostmacka och drickr mjölk. :)

Ska snart sticka till Lovisa. Lång dag i skolan idag, vi slutar 10i3, men hoppas det går fort. :)

Ha en bra dag! pussss

puh

Av KAJSA-STINA - 24 januari 2012 21:58

Har gjort engelskaläxa, tills imorgon, vilket är - 71glosor (man behöver inte kunna alla eh), kunna fråga/svara på några frågor på engelska, kunna läsa en engelsk text bra och kunna översätta den till god svenska, och regelbundna verb. Nu vet alla det. :D

Så har jag gjort matteläxan, ska in på måndag men det är skönt att ha den klar, och den var inte så svår. :)


Nu ska jag gå och göra mig iordning, eller kanske ta en snabbdusch. Okej, eh. Godnatt iallafall :D

Av KAJSA-STINA - 24 januari 2012 20:11

seriöst jag garvar högt här hemma. omg kan inte slutaaaaaaaaa



precis min humor <3

Av KAJSA-STINA - 24 januari 2012 20:04


HAHAHAHAHAHAHHA rätt men chillaaaaaaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards