plommon -

Alla inlägg under januari 2012

Av KAJSA-STINA - 27 januari 2012 07:18

Sticker till skolan typ nu, vet inte när vi ses nästa gång. Men uppdateringen kommer inte vara på topp idag.

Ha en bra dag! :D

Av KAJSA-STINA - 26 januari 2012 22:38

Har duschat, ätit, fixat och allt. Nu ska jag gå och dricka ett stort glas vatten och sen ska jag gå och dejta kudden.

Och spela på min mobil såklart, ehehe.


Osminkad, ny duschad och pyamasklädd, jaha. Godnatt iallafall :D 

Av KAJSA-STINA - 26 januari 2012 20:49

Vet att jag glömde lägga ut igår, men aja. Här får ni för idag.


                                       

Av KAJSA-STINA - 26 januari 2012 20:36

Mamma och jag satte oss och kollade på Polarexpressen - svenskt tal, det var min favorit film när jag var mindre, visst, den är fortfarande sjukt söt och bra, men det har ju kommit lite andra filmer i mellan. Det var iallafall jätte längesen jag såg den, så jag tyckte det va dags. Älskar låtarna i den, här är en: (dock bättre på svenska, men det fanns inte, såttehehe)

(Det tar ett tag innan den går igång, men vänta liiiiite. c:)


Och här är trailern:


Den handlar om en kille, som inte tror på tomten. Han kommer på ett tåg (polarexpressen) som sägs gå till Nordpolen, vilket det gör. Men det händer en massa saker på vägen dig, han träffar spöken, kastas ner för stup längst fram i tåget osv. Visst, filmen är lite barnslig, men det är söt och riktigt bra! :)

Av KAJSA-STINA - 26 januari 2012 18:22

Har precis typ vaknat, tog en macka och nu ska jag sätta mig och kolla på film och äta brändla mandlar men mamma. ♥

Skriver sen vilken vi ser, puss

Av KAJSA-STINA - 26 januari 2012 15:30

Skolan va chill, somvanligt på torsdagar. Jag har lärt mig sticka på syslölden osv. Lite stolt, trodde aldrig jag skulle kunna det.

Kom hem för typ en timme sen.

Nu ska jag ta en tupplur, behövs.

Imorgon, fredag, kort dag, sen blire hindersmässan, sen ska Emma sova hos mig till lördag ☺

Ses när jag vaknar, vet inte när det blir. ♥

Av KAJSA-STINA - 26 januari 2012 07:10

Torsdag idag, chill i skolan. Såhär är det typ:

Vi skulle typ ha NOsemenarium,

Rast,

Slöjd, (läääänge)

Lunch,

Café,

Elevensval typ, jag har pyssel och det är chill.

SLUTARRRRRRR


Fett chill jaaaa. Nu ska jag äta klart min macka, sen sticker jag till Lolllololol. Ses sen. ♥


HAHAHAHA ser ut som ett peddo :( 

Eh.

Av KAJSA-STINA - 25 januari 2012 22:13

Vad gör gör på onsdagskvällar.........


Ovido - Quiz & Flashcards