plommon -

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Polarexpressen / The polar express.

Av KAJSA-STINA - 26 januari 2012 20:36

Mamma och jag satte oss och kollade på Polarexpressen - svenskt tal, det var min favorit film när jag var mindre, visst, den är fortfarande sjukt söt och bra, men det har ju kommit lite andra filmer i mellan. Det var iallafall jätte längesen jag såg den, så jag tyckte det va dags. Älskar låtarna i den, här är en: (dock bättre på svenska, men det fanns inte, såttehehe)

(Det tar ett tag innan den går igång, men vänta liiiiite. c:)


Och här är trailern:


Den handlar om en kille, som inte tror på tomten. Han kommer på ett tåg (polarexpressen) som sägs gå till Nordpolen, vilket det gör. Men det händer en massa saker på vägen dig, han träffar spöken, kastas ner för stup längst fram i tåget osv. Visst, filmen är lite barnslig, men det är söt och riktigt bra! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards