plommon -

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Dagen.

Av KAJSA-STINA - 30 januari 2012 21:42

Skolan va somvanligt, på bilden så satt jag och Lovisa men Kevin K och Albin W i ett grupprum, HAHAHAH dör. Kan säga att det inte vart så mycket gjort... Lovisa fick en timme på hennes iphone också, jag fick 15minuter ehe.

Efter skolan hade Lovisa brottom hem, så hon dissar mig för att jag ville vänta på alla andra, men så kommer alla jobbiga ut och tar min cykel, mina vantar, min läxbok och mina 300kronor, gissa vilka, jo, Linus, Arian och Kevin K, och sen kommer Emma ut, OCH HON FÅR SKJUTS?!!? Jag som hade väntat på henne och allt ju. :(

Sen så kom Julia och Filippa för Fanny och Irma hade redan åkt, men när Filippa och Julia skulle åka så hade ju alla mina saker fortfarande. daaah

Sen när jag fått tillbaka allt, efter typ en halvtimme så såg jag att dom hade åkt, då kände jag mig forever alone, så tog dom mina saker igen och då ser jag att William, Mattias och Faris bara stått och skrattar och jag ba wtf.

Du hatar jag alla och ååååååååååååh.

Nu ska jag sova, godnatt. foidshglsi


 
 
carolin

carolin

1 februari 2012 13:36

sjukt fin låt !

http://backlundcarolin.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards