plommon -

Alla inlägg under juni 2012

Av KAJSA-STINA - 15 juni 2012 13:47

glömde jag säga att jag skulle sova över med alla hos julia igår också? tror jag gjorde det! men aja.

har haft jättejättejätte kul, både på lekobus och hos julia. på lekobus hände dock lite saker, slagsmål och massa sjuka ord, nejmen vi träffade 2 killar som vi aldrig någonsin förut hade sett, en av dom måste iallafall ha haft problem, typ adhd. första sekunden skrattade han och andra var han framme och puttades, slogs och sparkades. själv fick jag några puttar och en spark på käken när jag låg ner, äckelbarn.

men sen va vi hos julia och hade bara jätte roligt, sen sov vi i deras husvagn osv. älskar er <3


nu ska jag snart till stugan, och eftersom att vi har lämnat in den nya datorn hos våran privata dataexpert (för att det ska bli tiptop och jag ska få sims på den heheeh) så kommer jag inte blogga något mer. vet inte om vi ska hem något imorgon ens. vi får se! hadet


Av KAJSA-STINA - 14 juni 2012 15:07

ska snart iväg igen, julia fyller år imorgon och då ska jag, emma, filippa, maisa, fanny, irma och julia till lekobus landet (<3)

men det ska ju bli skoj. bloggar väll mer imorgon isåfall, vi ses!


Av KAJSA-STINA - 14 juni 2012 14:39

nu har jag äntligen gått ut 6:an, det har varit ett roligt och inte alls jobbigt år! men nu splittras hela klassen och läggs i 3 olika klasser, och 3st slutar. kommer aldrig glömma dessa 3 år med er, jag älskar er massor!

låter bilderna berätta sig själva, jag orkar inte fixa alla storlekar och ordningen, detta blir ett långt inlägg!


                                                                       


självklart är inte alla i klassen med på alla bilder, men ni ser klassfotot i marsipan på tårtan! :)


och ni brudar, kommer aldrig glömma er, 7små vännerna + snövit. filippa, emma, lovisa, irma, fanny, julia och maisa. <3

Av KAJSA-STINA - 13 juni 2012 19:15


juliiiiii x2 - hhehehe, okej då. :) 

du är ju jätte söt på den ju :D


karolina - jag med :)


   

   


Av KAJSA-STINA - 13 juni 2012 18:58

ny dator, men alltså jag kommer ju blogga och ha kvar den stationära datorn och jag kommer ju använda den mest, men nu har jag och pappa en som vi kan ha i stugan osv, hans gamla sög ju, så nu har vi en sprillans ny!


 


najssssssss 

Av KAJSA-STINA - 13 juni 2012 18:53


hade dock gråa mjukisbyxor i skolan, ehe 

Av KAJSA-STINA - 13 juni 2012 07:10

här får ni en bild på det vågiga,



SNÄLLASNÄLLASNÄLLA SVARA PÅ FÖRRA INLÄGGET :( 

Av KAJSA-STINA - 12 juni 2012 20:47

åh snälla snälla snälla, jag behöver verkligen hjälp.

ni får svara i en anonym kommentar eller vad som helst, skulle bara behöva ett svar.


jag har ingen aning om vilken frisyr jag ska ha på skolavslutningen, VÅGIGT, KORKSKRUVSLOCKAR eller PLATT?


här får ni en bild, där jag har ena sidan lockig och andra platt, jag är sjukt osäker, vad tycker ni? :)

platt / korkskruvslockar


ska hoppa in i duschen så att jag kan fixa vågor så jag kan ha det imorgon.


SNELA HJELP


lockar från sidan också, 

Ovido - Quiz & Flashcards