plommon -

Alla inlägg den 6 april 2012

Av KAJSA-STINA - 6 april 2012 23:07

Kom hem från bion för ca en halvtimme sen, jag kollade ju på titanic med Julia, Lovisa och Filippa :D

Sjukt bra men sjuuuuukt sorglig och hemsk. När själva "båten börja sjunka grejen" börja, var jag tvungen att byta plats med Julia så att jag satt brevid Lovisa, jag visste att och skulle stortjuta och att jag själv också skulle göra det så vi tjöt tillsammans...

Efter bion kollade typ alla på oss, eftersom att Lovisa hade hickat till när och tog luft när hon grät så alla förstod och hörde att hon grät, och då började jag asgarva så att det lät som om jag STORTJÖT. piiiiinsamt


Men nu ska jag snart sova, är sjukt trött.



gosh börjar nästan tjuta igen av trailern. :(

Av KAJSA-STINA - 6 april 2012 16:11

Har precis vaknat upp ur en tupplur. Den behövdes. Jag och Julia var uppe till halv5 inatt/imorse och vi sov till 11. Då hade min kusin och moster kommit och skulle fira mig lite, kakor och tårta till frukost (y)

Men sen åkte Julia hem och båda var trötta så nu har jag sovit.


Ikväll blir det bio, najsssssssssssssssssssssssssssssssss

Av KAJSA-STINA - 6 april 2012 03:45

VI SKA HÅLLA OSS VAKNA TILL 4 VI SKA DET


random 

Av KAJSA-STINA - 6 april 2012 01:06

Här sitter jag med Julia, vi lyssnar på den här låten ok



Vi har kollat på typ 5 avsnitt TVD, Julia är feg när det gäller sånt <333<3<3<33<33

och K-S är inte feg när det gäller att  säga hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj<3<3<3<33 / julia


(julia har liv)


Nu ska vi oakrtngfdj vene


salami <333333333<3<3<3    



Ovido - Quiz & Flashcards