plommon -

Alla inlägg under april 2012

Av KAJSA-STINA - 15 april 2012 21:28


svar: klarade faktiskt, (y) 

Av KAJSA-STINA - 15 april 2012 21:09

Jag pallade verkligen inte blogga igår.

Emma och jag gjorde ingenting speciellt när hon va hos mig igår, men sen åkte vi ju på isshowen, eller ja, konståkningsshow, det var awesome men väldigt kallt...

Efter det så åkte vi alla (lollo, jag och emma), hem till mig, vi kollade på film och fikade hela tiden och sen åkte Emma hem. Lovisa och jag spelade dator hela tiden och sen blev klockan typ 8 och hon baaaa, jag sover här okkkkkk. Vi åt kebab, calipposhots, chips och morötter hela tiden, och så kollade vi på Abduction också, fett bra!!!!

Sen vaknade vi halv11 idag och slösade bort dagen framför tvn till kl4, sen tvättade vi våra hår och gjorde oss iordning, sen gick vi och köpte glass på ica <33<3<333<3 Sen åkte hon hem vi 6 typ.

Det var min helg det, intressant liv huh


   

Av KAJSA-STINA - 14 april 2012 10:44

Vaknade vid 8, gjorde mig iordning och satt vid datorn typ.

Nu sitter jag och väntar på Emma. Hon, jag och Lovisa ska på någon isshow eller vad det va, Lovisa hade gratis biljetter (y)

När jag kommer hem därifrån så ska jag till Anna, vi ska till hennes hestisar och jag ta knäppa lite kort :D


Ha en bra lördag allihopaaaaaaaaaaaaaaa ♥


 

.

Av KAJSA-STINA - 13 april 2012 22:53

palla blogga

Av KAJSA-STINA - 13 april 2012 07:06

buhuhuhu har inte haft otur en iallafall, kanske får en stenhård boll i ansiktet på idrotten idag... Vem vet.

Sticker snart mot fredagens skoldag och jag är så sjukt trött, skulle vara så lätt att bara kunna gå och lägga sig igen <3<3333<3

Aja, nu ska jag packaaaaaaaaaa. pus


thai 

Av KAJSA-STINA - 12 april 2012 21:18
Av KAJSA-STINA - 12 april 2012 07:15

Har precis ätit frukost och idag är det TORSDAG, rolig dag i skolan :D

Fast nu fryser jag jätte mycket så jag måste ta på mig något, ses sennnnnnnnnnn


   

Av KAJSA-STINA - 11 april 2012 21:24

Regnat i tre hela dagar nu, börjar tröttna.

Efter skolan idag så följde Lovisa med mig hem, vi fikade och spelade starstable och hon vart så rastlös att hon höll på och dö, har aldrig i hela mitt liv sett henne sån, hon var galen! :o

Då åt vi bullar och hon vart glad, :D


Nu har jag precis kommar på 3 avsnitt TVD, tror jag snart ska sova. Är sjuuuuukt trött. Så godnatt så ses vi imorn :D


  

mästergolfarn' 

Ovido - Quiz & Flashcards