plommon -

Alla inlägg under april 2012

Av KAJSA-STINA - 25 april 2012 21:04

jahapp, solen förvann ju såklart när jag gick ut genom dörren...

nu är det mulet och blåser som in i helveeeeeeeeta.

idag har jag inte gjort något speciellt efter skolan, failigaste dagen i skolan också för det delen... HAHAH

nu ska jag sätta mig och kolla på tv sen ska jag sova, natti


 

Av KAJSA-STINA - 25 april 2012 07:13

jag bloggade inte igår......... nejmen jag har ett liv som består av skolan och läxor och det suger.

lovar att bli bättre snart.

ska iallafall snart till skolan, och idag är det fetaste grymmaste vädret också, solsolsol

aja, pushej


 

lol

Av KAJSA-STINA - 24 april 2012 07:13

omg jag bloggade inte igår. hade ändå inget vettigt att blogga om så det var väll lika bra. :)

nu måste jag packa idrotts kläder fort som tusan, sen borsta tänderna, aja, ses sen :D


 

Av KAJSA-STINA - 23 april 2012 07:05

åhhhhhhhåhåh hatar måndagar, första dagen på veckan och massor av dagar kvar till helg.

sticker till skolan om 20 minuter typ, bye


 

Av KAJSA-STINA - 22 april 2012 21:21

   lovisa åkte hem vid halv6 typ.

har inte gjort någonting idag heller.

nu ska boris sova här och det gillas.

nu ska jag göra matte, hejdå och godnatt


älskade 

Av KAJSA-STINA - 21 april 2012 23:04

idag har jag inte gjort någonting, har gått osminkad och ful hela dagen :DDD

vid 6 kom lovisa helt random och det slutade men att hon nu sover hos mig........somvanligt........

vi har ätit kyckling och chips och cupcakes och så har vi kollat på beck.

nu la lovisa sig i min säng och hon kommer somna, ahaaaaaaaaaaaa.

flåt för att jag inte bloggat och jag komme rinte blogga speciellt mycket mer idag.

så vi ses imorn. pus

Av KAJSA-STINA - 21 april 2012 18:44

Ovido - Quiz & Flashcards