plommon -

Alla inlägg under april 2012

Av KAJSA-STINA - 11 april 2012 06:58

Flåt att jag inte bloggade något mer igår, hade ingen lust alls faktiskt.


Idag gick jag iallafall upp halv6 och gjorde allt jag brukar göra, så nu sitter jag här och äter frukost. Snart är det ju helg igen ehehehe. :DDD


Aja nu ska jag äta färdigt och sätta på mig strumpor, pusshejjjjjjjjj


 

Av KAJSA-STINA - 10 april 2012 11:03

Idag vaknade jag vid 7, gick upp och ät frukost och la mig i soffan. Min 7åriga kusin ska vara här hela dagen, så man får ju anpassa sig lite efter honom. Pappa tog med honom till ambulanserna, vilken dröm för honom :'o Men nu åkte mamma till Toys'r'us med honom så jag passar på att duscha.


Ha en bra dag. :D


miss thai 

Av KAJSA-STINA - 9 april 2012 15:15

Nu ska jag ta mig tid att se på The Hunger Games bara för att jag vill se den looooool.

Ses om ca 2timmar igen.


 

Av KAJSA-STINA - 8 april 2012 23:31


Jag kommer ihåg att jag älskade den lila när jag var liten, bara för att den hette Kajsa precis som jag. c': ♥




Dethär måste alla sett, älskade ♥

Av KAJSA-STINA - 8 april 2012 17:46

Erkänn söta, dom måste man ju heja på!!!!



I början är den tråkig, med sen går den verkligen igång (y)

Av KAJSA-STINA - 7 april 2012 22:47

Vaknade någongång runt tio. Åt frukost osv. c;

Lovisa ringer och typ - jag har tråkigt, jag kommer och jag tar med mig min dator!!!

Vi spelade starstable, kollade runt på youtube och noppade ögonbrynen typ hela tiden, liv.


Men nu ska jag snart åg och lägga mig, är tröttttttttttttttttttttttttttttttt


Glad påsk på er förresten, hoppas ni har gaft det trevligt! ♥


saknar sommar, saknar stockholm, saknar grönan - längtar sommar, längtar stockholm, längter grönan. ♥ 

hej

Av KAJSA-STINA - 7 april 2012 16:20

Vad jag och Lovisa lyssnar på en lördag:


Av KAJSA-STINA - 6 april 2012 23:07

Kom hem från bion för ca en halvtimme sen, jag kollade ju på titanic med Julia, Lovisa och Filippa :D

Sjukt bra men sjuuuuukt sorglig och hemsk. När själva "båten börja sjunka grejen" börja, var jag tvungen att byta plats med Julia så att jag satt brevid Lovisa, jag visste att och skulle stortjuta och att jag själv också skulle göra det så vi tjöt tillsammans...

Efter bion kollade typ alla på oss, eftersom att Lovisa hade hickat till när och tog luft när hon grät så alla förstod och hörde att hon grät, och då började jag asgarva så att det lät som om jag STORTJÖT. piiiiinsamt


Men nu ska jag snart sova, är sjukt trött.



gosh börjar nästan tjuta igen av trailern. :(

Ovido - Quiz & Flashcards