plommon -

Alla inlägg under april 2012

Av KAJSA-STINA - 20 april 2012 22:40

skolan va somvanligt, efter skolan skyndade jag mig hem på cykel igenom regn och motvind, följde inte med anna till hest pga vädret, iställer för stan drog jag och mami till marieberg, vi letade runtruntrunt och provade alla klänningar som kom i vår väg, klänning till skolavslutningen alltså. hittade en gulli fin sak som jag kan ha på mig, kommer inte visa upp hela en, men ni kan få en smyggtitt imorn.

nu ska jag göra lite matte, sen ska jag sova. godnatt ♥


 

Av KAJSA-STINA - 20 april 2012 21:27

 

Av KAJSA-STINA - 20 april 2012 13:46

sitter i bilen påväg till marieberggalleria, varken jag eller mamma kände för att gå upp på stan i regnet... men jag bloggar sen när jag kommer hem :)

Av KAJSA-STINA - 20 april 2012 07:12

hinner knappt blogga, måste packa idrottskläder och ta på mig strumpor.

tror inte jag kommer blogga så mycket idag, efter skolan ska jkag upp på stan med mamma och efter det ska jag med anna till hest.

så vi ses väll ikväll, ha det bra!


 

NU:

Av KAJSA-STINA - 19 april 2012 20:26

 


somebody that I used to know + engelskaaaaaaaaa 

Av KAJSA-STINA - 19 april 2012 20:23

   

Av KAJSA-STINA - 19 april 2012 20:04

idag efter skolan förföljde lovisa mig hem, vi gick till ica och köpte färdig cupcakes stuffs, som man bara tillsätter vatten och smör till (y)

så bakade vi hela tiden och sen åkte hon till stallet.


                       


bajsklutt muffins 

Av KAJSA-STINA - 19 april 2012 07:11

är helt klar inför skul nu, idag är det, som jag skriver varje torsdag, chilldag i skolan 8D fast så har vi ju tema denhär veckan och det suger så vi missar verkstan, dööööööööööö

aja, ha en bra torsdag! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards