plommon -

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av KAJSA-STINA - 22 mars 2012 20:42

Jag vet att jag inte har uppdaterat så bra men min dator är ju fortfarande trasig och det är jobbigt att vara inne på pappas laptop.


Sprutan jag tog imorse gick bra, var heeeeeelt avslappnad så jag kände ingenting. Fast nu på kvällen börjar det kännas lite. :)

Skolan va...kul. Somvanligt lixom.

Efter skolan så stannade jag och Lovisa kvar, vi la oss på golvet i skåphallen och garvade och mojs på facebook, liv vi har. Men sen kommer Linus och börjar snacka med oss där vi ligger på golvet, men har tröttnade på det och började skuta fotbollar på oss, då tröttnade vi och åkte hem till mig och bakade cupcakes. Har bilder på mobilen men palla lägga över på datorn, om appen skulle kunna ta och komma så skulle mitt liv vara fett mycket lättare.

Nu ska jag träna lite mer till SOtestet vi har imorgon, puss och godnatt efter det.


Ni fattar vilka bilder som är från thai huh  

Av KAJSA-STINA - 22 mars 2012 07:04

Idag, torsdag. woho. Bästa dagen i skolan, faaaaast på morgonen ska jag ta spruta. Dom andra gjorde det medans jag var i thai och nu ska jag ta den helt forever alone omgomgomg har lite smått panik här. Åhhåhåh neeeeeeee.

Sticker till Lovisa om 20 min typ. hade


 

Ovido - Quiz & Flashcards