plommon -

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av KAJSA-STINA - 18 mars 2012 21:22

hej min underbara.

jag har saknat bloggen widnlsdkn mycket ska ni veta. kom hem i fredags men jag vart fullbokad direkt. lovisa kom på kvällen och sovde över 2 nätter och här sitter jag en söndagskväll i min pappas kontor för att min dator är fortfarande sönder. så  jag får använda min pappas dator från minst 1800talet. inga bildbomber kommer komma upp från thai men ni kommer få provsmak, lovar.

förresten har äntligen detta kommit upp nu:


den skulle kommit i oktober 2011 så såhär 5 månader känns det faktiskt jävligt bra.


nu sitter jag här och målar naglarna och lyssnar på RIX FM på mobilen, nananananajs.

imorgon blir det iallafall skola för förswta gången på en månad, det känns ju...bra.


ska snart sova. måste ha en ny dator eller skärm innan jag kommer kunna blogga helt normalt igen. men nu vet ni att jag lever och kommer blogga iallafall. puss


Ovido - Quiz & Flashcards