plommon -

Alla inlägg under mars 2012

BIO

Av KAJSA-STINA - 26 mars 2012 22:12



nanananananajs  

Av KAJSA-STINA - 26 mars 2012 22:08

Vill bara säga att den filmen jag precis sett klart på är otroligt bra. Jag laddade ner den för att i thailand, så gick den på tv, jag fasnade direkt för den men nu har jag sett hela. Sjukt braaaaaaaa ♥

Men min brocha och lollo kom ju också emellan. Trevligtrevligt! :D

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har dock sovmorgon imorgon, eftersom att det är prao så börjar jag och Julia runt 10.00 :D 

mwihihih


 

NU:

Av KAJSA-STINA - 26 mars 2012 16:10

Fram tills min brocha och lollo kommer:


 

Av KAJSA-STINA - 26 mars 2012 07:30

Sticker till skolan...snart. Lovisa är sjuk så jag kan cykla senare mwihihihi :)

Tråkig skoldag idag, och efter skolan har jag inte heller någonting att göra, får väll se vad jag hittar på. 

Ha en bra måndag ♥


 

Av KAJSA-STINA - 26 mars 2012 07:05

justins nya låt, den bästa låten han någonsin gjort. jag älskar dig


Av KAJSA-STINA - 25 mars 2012 20:57

Helgen har vart otroligt bra. Det var as grymt hos Lina och sjuuuuukt kul. Hos mina kusiner också för den delen, ehehe.


Jag orkar seriöst inte blogga mer nu för att jag har ingen blogglust och jag är sjuuuuukt trött, + att det är skola imorgon och jag pallar seriöst inte alla prov, läxor och förhör. åhhhhh. Vill ha lov, tänk sova hela dagen, vakna vid 12 och sticka och bada. Åka hem och sola och sen sova. omg ♥


Nu ska jag sova, måste sova, älskar att sova. Godanattttttttttttttttttttt. dampshit


 

Av KAJSA-STINA - 24 mars 2012 13:21

Har både packat, duschat och gjort mig klar nu. Om tio minuter så åker vi till mina kusiner. Tills dess ska jag spela lite tfm, har lixom inte gjorde det på en månad. o.o

Plus att jag lagt in ALLA thai bilder på min dator nu! Ni kommer få när jag har tid, nu får ni en:


 


Ni får ha en bra lördag! ♥

Av KAJSA-STINA - 24 mars 2012 10:40

Godmorgon mina underbara läsare! ♥

Så sjuuuuukt skönt att ha min egna dator igen, jag hatar verkligen min pappas dator, den suuuger. D:


Idag kommer det bli en bra lördag, hoppas jag. Jag ska snart hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sen packa. Ska till mina kusiner vid 14.00, för att en av mina kusiner fyllde år den 8mars, och min moster fyller snart år. Så vi ska fira dom med tårta och hamburgare! :D Men det är ju inte därför jag ska packa, klockan 6 ikväll har Lina ett övernattningsparty för att hon fyllde år dagen vi kom hem från thai, 16mars. Grattis i efterskott sötnöt ♥ Så vi åker från mina kusiner till Lina. 


Uppdateringen blir alltså inte så bäst idag - imorgon. Med ni står väll ut? huhu?

Aja, nu ska jag duscha. puss



Ovido - Quiz & Flashcards