plommon -

Alla inlägg under november 2010

Av KAJSA-STINA - 22 november 2010 22:08

LÄGGER UT FÖR ATT JAG SKA MINNAS ♥

BLOGGAR OM DET IMORRN! LOVAR ☺ natti


Av KAJSA-STINA - 22 november 2010 21:56

MUSIKEN DÖÖDAR MEEJ !? :@

Av KAJSA-STINA - 22 november 2010 21:45

jaoo, dålig uppdatering.. men jag tror faktiskt bara att jag kommer blogga på kvällana ;) sorry. : /

mammi och jag skulle till marieberg imorgon, men så ska hon plöstligt fika men en gammal kompis... så,, vi åker dit på måndag istället, måste köpa massa kläder till thai ♥ men hoppas pappi kan skjutsa mig till stallet imorgon :DD

idag har jag vart me hickan, vi hade väll kul ? xd

och imorgon i skolan har vi ngn jäkla handbolls tunering som jag kommer äga ut alla i :D not

kan ju inte ens reglerna, vet ju knapt vad handboll är juuh ! :o

 

aja, nu ska jag snart gå och lägga mig för att jag ska upp tidigt imorgon ! ;)

HELA DEN TEXTEN SKREV JAG UTAN ATT KOLLA ^^^^^^ jaoo

godnatt :)

Av KAJSA-STINA - 21 november 2010 21:01

förlåt alla kristna.

 

hur fan kan man längta så jäwla mycket till ett land? ♥

 

 

  

Av KAJSA-STINA - 21 november 2010 20:54

nu har jag precis duschat, nästan, och nördat gsm, fast ska nörda mer snart. :)

imorgon skola....

najs, or not..

men iallafall, bara det inte snöar mer, FÖR DÅ MÅSTE JAG GÅÅÅÅ :OOOO

kaaanske kommer ngra fler inlägg sen, on pappi tillåtert.

aja puss'' ♥


bara för att jag inte har ngra bilder..  

Av KAJSA-STINA - 21 november 2010 16:42

jaoohejjj!

idag sov jag sönder huset, som jag sa ;))))))))))))))))

sov till 11,00 förstår du :)


jaoo har bara chillat hela dagen vettu :D skööööööööööönt


fast nyss åt jag upp mina underbara plättar som jag har gjort alldeles själv :)

jag kan faktiskt ocksååå,

OCH så har  jag nördat gsm (a) heheeeeee


iallafall, nu ska jag nörda lite till :DDDD

chaooooo ♥

Av KAJSA-STINA - 20 november 2010 22:33

red ju idag ;) DET GICK SUPER BRA ASSÅ! :D:D:D älskar brolle lixom :) <3

vi hoppade ett litet fjutthinder på kanske 40 cm, inte läskit alls, haha jag ska inte säga nått lixom xd

iallafall brolle var jätte duktig :D ♥


nu ska jag snart sova, ska bara skriva klart det här tråkiga inlägget :D


men godnatt folket :D ♥


DAGENS LÅT:


Av KAJSA-STINA - 20 november 2010 12:30

NU RISAR JAG SÄÄÄÄKERT ELLER NGT !


DET ÄR TIDSINSTÄLLT ;)))

men byyyyyyye

Ovido - Quiz & Flashcards