plommon -

Alla inlägg under november 2010

Av KAJSA-STINA - 20 november 2010 00:00

japp, 00;00 slå det du, neaj jag skoja, lägger ut det kl22;47 bara för att du ska ha ngt och läsa inatt ;))


  

Av KAJSA-STINA - 19 november 2010 22:20

Bilder som väcker minnen från sommaren :')

jag bjuder på mig själv här

 

 

grönan ♥ lina tog detta väldigt säriöst ;)  


YEEEY


RIDLÄGER ♥♥♥


  

RIDLÄGER ♥♥♥


annat kul ♥ HAHA


+ party i sommarstugan ♥ men dom 4 flummigaste jag vet ;)      

     

Av KAJSA-STINA - 19 november 2010 22:12

nu är k-s trött.............................................
..................ska upp kl 7 imorgon, för att då kommer lina och hämtar mig...............................................
....och på söndag ska jag sova sönder huset förstår du

Av KAJSA-STINA - 19 november 2010 21:58

DÅÅÅLIG UPPDATERING JAAAAG VEEEET !!!


skola idag, vad väll goooood.............

vet inte vad jag ska skriva, men imorgon ska jag ridaa HAHA det rimmaaa xdd

haha jag har daammpp xddd

JAG SKA RIDA BROLLE IMORGON! :/ kommer dör som vanligt, fast det har faktist gått jätte bra ;)) red inte i lördags, då jag värkligen inte hade lust :P

men för två veckor sen red jag honom OCH JAG VAA JU SHHIT BRAAA xxxdddd

hoppas inte vi ska hoppa imorgon, inte med den hezten ;(

kanske barbacka ? :D

kommer ramla av men endååååååååååååååååå lixooooooom


åhh juste, är fortfarande gSm beroende...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2010 15:47

snart börjar fångad ! :D

får inteee missa ;)

va hos Emma här om dan, vi satt och spela i soffan och hade tven på, jag bahh; DET ÄR FÅÅÅNGAD JUUU ?!?!?!

hon ba; emh jaa? och typ haha

haha då hade jag missat tip 7 avsnitt, men har sett alla på datan,

iallafall det börjar 5 över 4 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hejdå.

haha raandoom


bild från stockholm i sommras ♥  

Av KAJSA-STINA - 18 november 2010 15:42

DAGENS LÅT ♥

 

 



Av KAJSA-STINA - 18 november 2010 11:19


FATTAR NI ELLER ?!

JAG HAR HAFT BESÖKARE NÄR JAG HAR HAFT PAUS ?!

FATTA OM JAG ÄR GLAD ?!

ASSÅ DET BETYDER SHHHHIIIIIIIT MKT ASSÅ, JAG SKOJAR INTEEEEE!

tack ♥  

Av KAJSA-STINA - 18 november 2010 11:13

hheej!!! :DD


jag stannade hemma från skolan idag, mådde illa och hade ont imagen ;(

hoppas jag kan gå imorgon ;3

har typ sovit från kl8 till nu.. trött.........

har fortfarande ont imagen..


iallafall, JAG ÄR GLAD ! ni fattar i nästa inlägg ! :DDDDDDDDDDD


saknar sommarn  

Ovido - Quiz & Flashcards