plommon -

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

21:59

Av KAJSA-STINA - 29 november 2010 21:59

okej, han ju inte bäretta igår så ja ;


lovisa sov här från lördag till söndag, vi sov i soffan !

fett skönt assåw ! :)

vi vaknade typ 10 och satte på teven, då var det harrypotten och hemlighetenskammare ;) så vi kollade på den . :D

sen visste vi inte vad vi skulle göra, så får lovisa för sig att bowla, och jag hade presentkort där, och lovisa hade gratis grej så vi stack och bowla.. haha shit länge sen assåw <---------- fett störande att jag har börja skrivit så, jaaaag veet..

aja, vi tog en jäkla massa bilder som jag inte har på datan, men jag kan lägga inte dom imorgon ! :D


idag; idag var jag med lovisa och julia, och påväg hem  från the school <-- tränar engelskaaaa ;)) iallafall, jag stukade fotleden för att lovisa och julia jagade mig med en tidning.. min tidning assåw :o

vi tiep <-------- har oxå börja skrivit så, fett störande assåw !

vii tiep chillade och kollade på harrypotter och åt chokladbollar . :DDD


nu kommer pappa snart och dödar mig för att jag inte har borstar tänderna, så nu måste jag draaaaa! herrååååå ♥


yeah maan  

 
 
Elsa

Elsa

30 november 2010 16:41

Fin blogg!!

http://elsa-thechihuahua.bloggplatsen.se

KAJSA-STINA

30 november 2010 22:08

TAAACK ! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards