plommon -

Alla inlägg under juli 2012

Av KAJSA-STINA - 20 juli 2012 20:24

nu och här vill jag presentera min min kik kompis ariaaaaaaaan.

vi har typ kikat varje dag nu ett tag eftersom att båda vi inte har några vänner nu på sommarlovet och är forever alone ;)

   

vi har gått i samma klass sen lekis, och vi ska börja samma klass nu i sjuan också (y)

han är en riktigt shysst och rolig kille :D

följ honom på instagram också '


 



Av KAJSA-STINA - 20 juli 2012 20:04

åkte till marieberg med mamma vid 10 idag. skulle köpa present till maisa som ska ha bowlingkalas imorgon :D najssss

fick med mig lite eget hem från rean också (y)


 

gina gina glitter presenter 

Av KAJSA-STINA - 20 juli 2012 19:07

från den 9juli till 13 juli den så var det några av dom roligaste dagarna i mitt liv. jag, anna, annas mamma, mormor, morbror, morbrors fru och 2 kusiner åkte till highcaparall, eller ja, highcaparalls camping. jag, anna, annas mormor och mamma bodde i en liten (liten nu) stuga. dom andra bodde i husbil. första dagen gjorde vi inget speciellt. andra dagen regnade det såååå mycket, då stack vi alla till ullared och shoppade. dagen efter så gick vi på high caparall, det var jätte skojsigt! vi red på typ världens största hästar, kollade shower och köpte hattar :D efter det började hemresan. vi fastnade i gränna, minigolf med anna och hennes kusiner, klockan var strax före 10 på kvällen när vi började. det var det roligaste på väldigt länge. allt slutade med minst 2 hål kvar, några blåmärken efter ramlingar och två bortskutna golfbollar (y) nu orkar ja inte skriva mer, men här får ni lite bilder -

   

Av KAJSA-STINA - 20 juli 2012 18:30

 


bästa dagen idag, har hänt sjukt mycket bra (y)

cho

Av KAJSA-STINA - 13 juli 2012 12:53

hej allihopa. vill bara säga att jag är hemma och att jag lever.

har haft jätte kul, high caparall, ullared, minigolf (HAHAHAHA <3) osv. :)

men jag har inte tagit så mycket bilder, har haft ganska fullt upp.

ni får bilderna jag tagit lite senare, vet inte när men någongång dom senaste dagarna.

nu måste jag packa, ska till stugan. pus

Av KAJSA-STINA - 9 juli 2012 08:28

snart, vet inte riktigt när men någon gång inom 2 timmar, kommer anna och hämtar mig. vi ska åka på en liten "utflykt" i 3-4 dagar. vi ska bo på high caparall's camping, eller vi ska ha stuga, ja typ. så vi ska bara ha skoj på high caparall, sen någon dag så ska vi till ullared och shoppa också (y) me likeeeeeeeeee

men nu ska jag packa klart det sista.

seya

 


så fort jag uppdaterar bloggen så får jag fetanst bra statestik. nu kommer den dock gå ner... men ja, hem kommer jag. 

Av KAJSA-STINA - 8 juli 2012 22:20

har bytt tröja typ hela tiden, men aja, denna har jag haft mest.


   

Av KAJSA-STINA - 8 juli 2012 20:52

lovisa sovde här inatt, det var som vanligt, slösat bort typ 2 dagar..... skoja


                           

Ovido - Quiz & Flashcards