plommon -

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av KAJSA-STINA - 3 februari 2012 22:58

Ska gå och lägga mig ganska tidigt idag, typ nu alltså.

Och imorgon, lör-sön så kommer uppdateringen suga. Eftersom att Anna och Lina ska sova här. Men ah.

Godnatt iallafall, ses imorgon! :)

,

Av KAJSA-STINA - 3 februari 2012 21:17

I was born to beeee såååckerbagareeeeee


Av KAJSA-STINA - 3 februari 2012 20:08

 



Bio med Lovisa på söndag. Jahaaaaa

Av KAJSA-STINA - 3 februari 2012 19:53

Liza: Antagligen hade jag det ja :)

Maisaaaa: nja mayb

Carolin: Ja c:

Emma: Tack! Kan kolla din. Följer inga mer på bloglovin just nu. :D

Yoana: Yes, ingenting. Faktiskt o.O


Vet att jag är lite seg att svara, men ajahaah.

Av KAJSA-STINA - 3 februari 2012 13:05

Kom nästan precis hem från skolan, kort dag. Och nu är det äntligen helg <3 Just nu sitter jag i min säng och skriver dethär på mobilen, eftersom att jag inte orkar sätta mig vid datorn just nu. Lat jag är 8c Men jag tror jag ska sticka lite, och omg såg nyss att mitt spotify premium gått ut. Ska köpa nytt imorgon, eller om jag ska vänta till Thailand... Nrej jag måste ha musik. Får lyssna på youtube tills imorgon dårå. Aja,bloggar senare :))

Av KAJSA-STINA - 3 februari 2012 07:12

Vaknade vid 20över6 och gick upp och gjorde mig i ordning. Sen när jag va klar så va den bara 7.00, jag brukar få stressa as mycket på morgonen annars men idag verkade det som om jag va snabb. Men jag sticker till skolan om ca en kvart. Vi slutar halv1 och sen har vi HELG! Då ska jag hem och sova ;D

Nu ska jag packa idrottskläder, ses sen! :D


Bjuder på en väldigt gammal bild från när jag inte hade klippt lugg, och inte färgat heller för den delen.  

Ovido - Quiz & Flashcards