plommon -

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Svar på tal!

Av KAJSA-STINA - 9 februari 2012 21:59



Såhär är det,

Bloggplatsen skulle komma ut med en app till Android och Iphone, så att man lättare kunde lägga ut bilder och youtubeklipp direkt från mobilen, den skulle komma i oktober 2011. MEN, den har inte kommit en. Det hade vart perfekt för mig att blogga med den i Thailand eftersom att vi har fri surf även där. Men nej. Därför känns det sjukt onödigt att blogga, ni skulle inte få några bilder, och inga inlägg men varken Å, Ä eller Ö. Så nej, jag kommer inte blogga där.

MEN, om ni inte har Bilddagboken/Dayviews, ocgh skulle vilja följa min resa i Thailand, SÅ SKAFFA DET, innan onsdag. Där kommer jag skriva och lägga upp bilder, eftersom att det finns en app. woho lixom. Så skaffa det.

Jag heter omg-bieber där och det är bara och lägga till mig som vän ☺


Så, nu vet alla. Då kan jag ta bort kommentarerna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards