plommon -

Alla inlägg under februari 2012

Av KAJSA-STINA - 6 februari 2012 19:01

Måste starta om hela mobiljäveln, den vill inte göra som jag vill. Tror inte jag kommer ha något kvar på den, såatteeeeeeeeeeehh

Skriv nummer, så lägger jag till er. Ingen annan ser dom en jag, såatteeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh, eh.


Eller jo, lite kanske finns kvar...


åhåhåhå såg nu att alla spel kommer försvinna. :( 

Av KAJSA-STINA - 6 februari 2012 18:35

Fick åka hem från skolan idag, mår piss. Åh seriöst jag vill inte vara sjuk, jag hatar att vara sjuk. :(

Men jag ska försöka blogga om helgen, som jag lovat.

I nuläget kan jag inte heller använda min mobil, jag kan se vad ni skickar för sms men jag kan inte svara, hände en liten sak i skolan...... Men någon gång måste det ju funka. Aja. Nu ska jag kissa.

Av KAJSA-STINA - 6 februari 2012 07:18

Ska snart sticka till skolan. Sen efter skolan så måste jag göra lite engelska läxa, men efter det ska jag ge er fetaste inläggen om helgen 8D Ses då.

omg

Av KAJSA-STINA - 5 februari 2012 21:51

Lovar att blogga om ALLT imorgon, nu ska jag sova. Godnatt.

ehe

Av KAJSA-STINA - 5 februari 2012 17:12

.

Av KAJSA-STINA - 4 februari 2012 21:33

Just nu sitter jag och Lina och äter kebabtallrik, ocg hon äter kebabrulle <3 + Att vi kolla på Apflickorna. Nu ska vi kolla vidare och äta godis! :D

Av KAJSA-STINA - 4 februari 2012 11:55

Vaknade vid halv9 typ, kunde inte somna om, så jag kopplade in hedset och låg och kollade på film på youtube. Liv.

Sen gick jag väll upp vid 10 och åt frukost. Nu har jag precis duschat. Ska göra mig i ordning, för att pappa och jag ska upp på stan och hämta ut biljetterna till bion imorgon. Ha en bra lördag! c:



Random <3 

Ovido - Quiz & Flashcards