plommon -

Alla inlägg under februari 2012

.

Av KAJSA-STINA - 12 februari 2012 22:03

Idag har jag inte gjort något speciellt, vart ute en stund osv.


Jag har precis kommit ut ur duschen, men nu ska jag göra mig i ordning och träna lite på multiplikationstabellerna (längsta ordet ever) tills imorgon innan jag ska sova. Så vi ses imorgon. gooooooonatt

Av KAJSA-STINA - 12 februari 2012 14:39

Kollar runt lite på pappas dator, han har otroligt många galma bilder på mig. aaaaaaaaaaw


         



Orka att jag hade converse o.O :



Dom 2 gamlaste bilderna:

     

Av KAJSA-STINA - 12 februari 2012 10:58

Vaknade vid halv11 och kom på att min dator inte funkar, och att mitt liv typär över. Nejmen seriöst, skulle inte kunna leva om jag inte hade mobil och pappas dator. Aja. Idag får det bli en såndär chill söndag, osminkad, ofixad nivet. Fast jag måste dra mig upp på pressbyrån och köpa spotify. Så att aug har till Thailand.Men nu ska jag äts frukost. Ha en bra dag!

Av KAJSA-STINA - 11 februari 2012 22:24

Min dator har fått kortslutning, så den fungerar inte. Men jag får en ny efter Thailand, najs. Men jag hade gjort fetaste inlägget i huvudet så jag visste precis hur allt skulle bli, åhåh typiskt. Men tills dess måste jag ju uppdatera från mobilen eller pappas dator, båda är jobbiga :( BodaBorg ägde iallafall, jag var i lag med Julia och Lovisa, vi köade 14 banor, grymt! Vi var där i ca 7 timmar, så nu är jag jätte trött i mina ben och så har jag ont lite överallt. Men det va kul!Direkt när jag kommit hem så kom pappa och hämtade mig, vi skulle till Närkekil till mina kusiner. Vi åt gott och kollade på melodifestivalen.Men nu ska jag nog ta och gå och lägga mig, är väldigt trött eftersom att jag gick upp tidigt och det har vart en lång dag. Godnatt. :)

Av KAJSA-STINA - 11 februari 2012 08:51

Lovisa kommer och hämtar mig om typ 10 minuter, Emma skulle hämta dom i Rynninge. Sen sticker alla mor Karlskogaaaa, BODABORG HERE WE COMEEEEEEEEE


 

Av KAJSA-STINA - 10 februari 2012 21:35

Detta är typ det jag ska ha med mig i klädväg.



Köper ju massor där så resväskan får ju vara långtifrån full c;

Sen kommer jag ju ha på mig kläder när jag åker dit, den vita den stickade tröjan nivet. :D

Sen kommer jag ju självklart ha med mig massor mer prylar. Kommer väll ett inlägg om det också. eh 

Av KAJSA-STINA - 10 februari 2012 21:14

Tänk när jag kan gå såhär varje dag, åååååååååh


 

Av KAJSA-STINA - 10 februari 2012 17:16

TJENARE

Är glad idag, men ändå inte. Kan vara för att jag har börjat packa lite smått till thaiiiiiiiiii


Skolan, tror att det gick bra med nationellaproven idag också. Hoppas på det. ☺ Men nu är det helg, skööööööönt! :D

Imorgon ska jag, Julia, Irma, Filippa, Emma och Lovisa till bodaborg, det var jätte längesen vi var där, eller iallafall jag o.o

Men det ska ju bli trevligt. :) 


Tror det blir tacos ikväll, wohooooooooooooooooooooooooooooooooo 


     

Lite gamla bilder sen jag tog header bilden ☺

Ovido - Quiz & Flashcards