plommon -

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

omg

Av KAJSA-STINA - 13 februari 2012 21:24

Jag och Lovisa har haft gaaanska fullt upp sen senaste inlägget, vi köpte inte spotify utan åkte hem till mig. Sen gick vi till ica och kollade efter vaxsningsstuffs, men dom hade inte, så vi cyklade som dårar upp på stan innan allt stängde, men vi köpte på kicks. Sen åkte vi hem till mig och vaxade benen på varann osvosv, Lovisa fick bara ett ben vaxat HAHAHHAHA, men jaja, det var sjukt kul och gjorde sjukt ont men aaaaaaaha. Hon åkte hem vid nio och jag var sjukt hungrig så jag åt lite. 


Nu ska jag nog hoppa in i duschen, eller jag ska packa lite före eheheheh. Imorgon är det föresten sista dagen i skolan för mig, på en månad <3 Bloggar senare igen.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards