plommon -

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av KAJSA-STINA - 11 mars 2011 21:40

måste bara berätta att lina mattsson är den underbaraste som finns ♥

Av KAJSA-STINA - 11 mars 2011 21:33

så, ändrade bloggen nyss.. jobbigt att se samma hela tiden, jag hade lixm, tröttnat ;D

såååå, roligt inlägg detta blev (y) NOOOOOOOOT.

Av KAJSA-STINA - 11 mars 2011 21:16

gjorde en lite snabbt ;)  

 

♥ Just nu finns nästan bara Japan i mina tankar, sorry.

♥ Jag är en RIKTIG, emh, 7sovare, asså, jag älskar och sova.

♥ Mina vänner och min familj betyder värkligen allt för mig.

♥ Hästar är en vääääldigt liten del av mitt liv, för är som inte vet det.

♥ Jag har gått på fotboll i fem år, sen slutade jag, random.

♥ Jag älskar och måla, fast jag suger på det.

♥ Jag kommer inte på ngt att skriva här.. (det visste du inte va?!?!?)

Av KAJSA-STINA - 11 mars 2011 14:05

nu;

 

 

 

och;

 

 

     

Av KAJSA-STINA - 11 mars 2011 14:03

hihi, snott lite filmer av brochan ;D


  

Av KAJSA-STINA - 11 mars 2011 13:22

imorse, klockan 06;15, jordbävning, tsunami.

jag gråter av filmen;



just idag, varför inte imorgon?

bara för att jag älskar thailand..

är det ngn som kan förstå hur jävla mycket vatten detdär är eller? nä, just det.

Ovido - Quiz & Flashcards