plommon -

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av KAJSA-STINA - 6 mars 2011 21:38

ni får en film från dagen, när jag, fanny och lovisa åkte skridor i karslund.

jag och lovisa åkte en mil, hehehehehe.... fanny hade brottom (<----, stavas det?) till sin farmor.

asså fanny ramlade kanske typ 10, jag kanske 15 och lovisa, emh, mer en 20...

haha, men på denna filmen så hade alla ramlat, och ingen kom typ upp haha.

hörde nu att jag skrattar hela tiden ;$



vet att jag sa att det skulle bli en till film, men jag filma inte mer..


HAHAHA, sikunden efter så hade lovisa tagit sig upp, och åkt as långt ner xd

vi var där i kanske en timme ;))) asså i den där lilla backen, hehe.

jag och lovisa var och åkte skidor i 5½ timma, och fanny i kanske 3 timmar x)
 


Av KAJSA-STINA - 6 mars 2011 21:26

bloggrekord   ♥   ♥   ♥


fattar ni hur mkt det betyder eller? :D

igår hade jag hela 14 besökere? :o

brukar ha typ, öh, 7 per dag.. nu lixm 14 ? ;o

måste ju typ vart med på framsidan asså ;D

+ att jag fick mkt kommentarer av några som jag itne vet vilka :P

as najs ju! tack ♥


ser ni eller ? :DDDDDDDDD ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards