plommon -

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av KAJSA-STINA - 2 mars 2011 22:17

börjar bara gråta mer av denna bilden,



jag vet att han inte gör det för att typ vara dum.. men det är svårt, för mig.  

Av KAJSA-STINA - 2 mars 2011 22:13

vet inte om jag kan kalla detta uppdatering eller något annat..

jag gråter iallafall, för att dom gjorde det.



men som det står i filmen, en äkta bileber gör inte sådär, vekligen inte.

det enda alla fotografer vill ä ju att få en bild, en bra bild, och då måste dom ta 1000+.

asså jag fattar inte..


älskar dig justin, ♥

Av KAJSA-STINA - 2 mars 2011 21:00

GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD. premiär i örebro, samma dag som präemiären i stockholm... ♥ finns inte ord hur glad jag är asså, tack världens bästa pappa för dom underbara platserna ♥


     

Av KAJSA-STINA - 2 mars 2011 20:56

no, designa - sheck.

engelska, om lovisa - sheck.

svenska, ord - sheck.


japp. så gott som klar, fast nääääää.

Ovido - Quiz & Flashcards