plommon -

Alla inlägg under mars 2011

Av KAJSA-STINA - 25 mars 2011 21:11

hej, dålig uppdatering, men har haft ganska fullt upp hela dagen, skolan var väll bra, somvanligt lixom. hihi. men sen efter skolan så skulle vi hem till emma, meeen, det gick inte så fort, för att arian och albin w hade damp HAHAHAHHAHAHA, dom är as roliga... :)

+ att kiwi ä gott :D + att kevin och eric spelar nördspel + att emma älskar gurka HAHAHAHAH. + stackars emma, vilken kanin hon har HAHAHAHA. 

aja, sen vid halv 5 typ så skulle jag hem, för att brochan och lollo kom, vi skulle äta våfflor. hihi. gott lixom HAHAHAHAHAHAHA, oj, skrattattack. nu måste jag dra, hejdå :D ♥


HAHAHA omg, hittade en as gammal bild på lovisa nu xd  

Av KAJSA-STINA - 24 mars 2011 21:43

idag var det skola, ganska chill faktiskt (y)

sen när vi skulle hem från skolan fick jag punka på cykeln, YOHO. not.

så mamma fick komma och hämta mig, hihi.

sen fick jag skynda mig för att hickan ringde och stressade mig, för att vi skulle till karslund, asså stallet :D det var väll kul HAHA. älskar våran bästis asså ♥

men nu ska jag duscha, byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ♥


skarasommarland för typ 3 år sen ;D  

Av KAJSA-STINA - 24 mars 2011 21:32

VIDEO FRÅN NEVER SAY NEVER, sämst kamera jag har på mobilen + att det bli sämre när jag laddar upp direkt på bloggen, men men :D hör ni hur alla skriker eller ? :o



kunde bara ladda upp en, den andra laddade för mkt, :( ♥
 

Av KAJSA-STINA - 24 mars 2011 21:17


oj, dålig bild kanske, MEN SVAR PÅ TAL hihi.


JAAAAAAAAAAAA, VISST VAR DEN !

OKEJ, SOM KOMMER I NÄSTA INLÄGG, ELLER IALLAFALL ETT haha.  

Av KAJSA-STINA - 23 mars 2011 21:32

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGM. 

kom hem från never say never klockan 9, kan inte prata just nu, har skrikit som in i helvete.

bara dom som var där förstår hur det va, det skulle aldrig gå och få er att förstå med bara text och bilder..

kan skriva hur långt som hälst, men jag vet inte om det är värt det, för att ingen kommer förstå.. men jag kan skriva en liten text.

det började med att vi skulle ta ut biljetterna i biljettkassan, framför oss stor nobanda och amanda, bakom oss stog emma backlund och hennes kompis, sen så köpte lina och jag dricka och chips och sånt. sen så går vi in i den stooooora salen, haha omg. vi tar 3D glasögon och går upp och sätter oss på våra platser :)

sen så börjar alla skrika, jag också, men lina höll för örenen typ hela tiden HAHA.

fast det var ju bara reklam, så alla bah; åååååååååh. 

sen typ 5 sikunder efter så började alla skrika; JUSTIN BIEBER, JUSTIN BIEBER ah o.s.v

lina och jag oxå då, vi gjorde allt som alla andra gjorde, sen började filmen, alla skrev hela tiden, men sen så helt plötsligt pausas hela filmen och alla bah; buuuuuuuu.

så kommer han den där som lixom ser till filmen, som typ kollar ah och så.

han hade såhär en mick, så gick han och ställde sig längst fram och sa så här typ;

hallå allihopa! alla andra; yoooo, hej! han bah; hoppas att alla mår bra idag och så, men gud så ni lååååååteeer, då började alla skrika, sen så sa han såhär; haha, ah det ä bra att ni är gla, meeeeen, nu är det såhär att jag har en justin bieber cd-skiva och lotta ut. då vart alla först tysta, sne började alla skrika. då hade han gjort såhär lappar i en hatt som ngn längst fram fick dra. det var typ en liten kille som fick skivan :c buh.

sen så började filmen, alla skrek typ hela tiden, jag oxå, lina höll för örenen hela tiden typ.

asså det var ju igenom hela hans liv, sen han var pytteliten, och alla bah; aaaaw, vaaa söööööööt.

sen så sjöng alla med i alla låter som spelades upp, :D det var as kul :D

men nu har jag ingen hals, seriöst, jag har skrikit bort den helt, vet inte om jag kan prata imorgon, ska väll försöka vila den inatt :D + att jag filmade 5 gånger ! fast jag raderade 2, för dom vart helt missbildade, filmade typ bara i taket  för att jag skrek så mkt ;)

men jag kan ladda upp 2 imorgon till er .. om ni vill se asså :D mest en massa skrik och sånt, menmen ;D

nu ska jag sova, och tack om du läste allt ♥ 

godnatt alla söta :*


världens bästa film ever ♥  

Av KAJSA-STINA - 22 mars 2011 22:52

haha hej amg vet att uppdateringen är bäst, NOT.

förlåt, har värkligen haft fullt upp hela dagen..

lovisa väckte mig klockan 10 imorse, genom att ringa, som vanligt.

så jag fick rusa upp och hoppa in i duschen och så göra mig klar, sen kom hon.

vi cyklade upp på stan och hade sjukt flum, aw, älskar våra provrum asså ♥

sen HAHAHA köpte vi lite saker, jag köpte en tröja, från kapphal, heter det så ? kapphal? ah, venne.

sen åkte vi hem till mig och fixade med våra 'grejer' , dom är inte klara, så ni får se dom imorgon :D men nu måste jag sova, IMORGON ÄRE NEVER SAY NEVER MED LINA, OMG, LÄNGTAT SOM IN I SJUTTON !!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

aja, godnatt alla underbara läsare ♥


ovisad bild från thai, aw, killen där var underbar, seriös, världens roligaste ♥

längtar till nästa gång jag får träffa honom :')  

Av KAJSA-STINA - 22 mars 2011 10:46

så himla fin video, kolla hela, eller inget alls :') ♥


Av KAJSA-STINA - 21 mars 2011 16:35

ni betyder guld ♥


 

kan inte ni som läser min blogg, emh, lixom bara skriva en pytte liten kommentar, på detta inlägget, vem du är ? :D ä ju lixom lite nyfiken hihi. ni får skriva som anonymt oxå, om ni lixom vill fråga något eller så :DDDDDDDDD ♥

men jag ääääälskar statestiken ♥ nu ska jag käka, puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards