plommon -

Alla inlägg under mars 2011

Av KAJSA-STINA - 30 mars 2011 20:55

 

Av KAJSA-STINA - 30 mars 2011 20:21

JADEN SMITH;


MÅLBROTTET

 ELLER BARA SJUKT HES ?


jaden pluppar upp vid 2;39 !



eftersom att hans röst är väääääääääldigt mörk om man jämför med detta ;





Av KAJSA-STINA - 30 mars 2011 16:43

svar på tal. ♥  

Av KAJSA-STINA - 29 mars 2011 21:36

vet att jag ska sova, men hittade nyss domhär, sjukt bra gjorda asså ♥



Av KAJSA-STINA - 29 mars 2011 21:32

kom nyss ut ur duschen ;) men snart ska jag sova, eller asså snart :D godnatt alla söta ♥


Av KAJSA-STINA - 29 mars 2011 21:03

nu har jag ätit glass och kollat på huset fullt av hundar ;D men nu ska jag duscha, seya ♥


anna har gjort bilden :D ♥  

Av KAJSA-STINA - 29 mars 2011 18:15

sååååå, när jag kom hem från skolan så var jag as trött, så jag satte mig och kollade på film, den var inte bra, fattade nada om vad den handlade om ;D

men aja. och HAHAHAHA vad jag har bra plats i klassrummet asså, yo, kevin k. HAHAHAHA han är så himlaaaaaaaaa, töntig lixom ? ;) han gjorde en min, som jag skulle kolla på, då ser sandra den, hon ba; du är jätte snygg kevin. kevin och jag började garva sönder och alla andra ba, öh. ah, det var lite kul llixom. nu ska jag äta, och försöka få tag på stinaaa :D ♥


vet inte varför jag har as gamla bilder på lovisa på datan, okok?   

Av KAJSA-STINA - 29 mars 2011 18:02

FILMER FRÅN IGÅR, somsakt, det var inte alls så mkt skrik igår, bara vis speciella tillfällen, tex, när jusitn kollade in i kameran o.s.v :D så jag filmade ganska mkt ;)



 
 
 
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards