plommon -

Alla inlägg under mars 2011

Av KAJSA-STINA - 21 mars 2011 16:20

bilder från det nyinköpta idag :D


t-shirt | gina tricot | 99 kr

t-shirt | gina tricot | 99 kr


svarta thigts | bikbok | 99 kr  


vitt vanligt linne | gina tricot | 99 kr  


blå tröja med typ pytte små vita prickar | HM | 149 kr  


blommig sommar t-shirt | HM | 99 kr    


bok (känslar av att hoppa) | bokia | 179 kr  


svarta hårsnoddar | bikbok | 2 för 19


paul frank grej man sätter på nyckeln | bokia | 39 kr (ska byta)     

Av KAJSA-STINA - 21 mars 2011 16:05

kom typ hen nyss ;D har laddat upp bilder på allt jag har köpt, så det kommer i nästa inlägg vettu :

nu sitter jag och snackar med lovisa på  msn, hon har ju fixat sin blogg, och hon gjorde liiiiite överdrivet HAHAHAH. hennes blogg hääääääääääääär.


ny bild på lovisa, från i fredags tror jag :) ♥  

Av KAJSA-STINA - 21 mars 2011 14:48

sitter här i bilen och väntar på mamma, hon är inne på blomsterlandet och köper jord.. aja, vi har iallafall vart på marieberg och sshooppat massa till mig! hihi. det kommer bild på allt sen ! :)))))

Av KAJSA-STINA - 21 mars 2011 11:15

tagga grönan i sommar ♥


lovisa har både jacka och termobyxor på sig på bilden när vi åker lyktan ♥  

Av KAJSA-STINA - 20 mars 2011 21:01

imorgon har jag ju studiedag, så mamma och jag ska till marieberg och shoppa, HAHA, jag har inga kläder, seriöst. sen på tisdag så har jag oxå studiedag, då kanske jag ska gå på stan med lovisa.S <---- HAHAHAHAHHA. oj. aja, kanske sista inlägget för ikväll :D ses imorgon ♥


 

Av KAJSA-STINA - 20 mars 2011 17:41

JAG VILL HA EN GULDFISK, NUUUUUUUUUU!


 

Av KAJSA-STINA - 20 mars 2011 16:55

har as ont sen jag ramlade av igår, :(


shema för veckan ;

måndag; STUDIEDAG.

tisdag; STUDIEDAG.

onsdag; chill dag i skolan, sen NEVER SAY NEVER ♥

torsdag; venne. kanske bio.

fredag; venne. kanske bio.

lördag; stallet, om jag ska rida bolero, så vet jag om jag vill rida.

söndag; venne.

Av KAJSA-STINA - 19 mars 2011 22:22

den tionde mars så kom ju justin biebers nya video ut, asså låten är ju rätt gammal, men den är ju aldrig försent med en video !

take a look 8)



på nio dagar har den fått 3506471 st. tittar på youtube, han är awsome ♥

Ovido - Quiz & Flashcards