plommon -

Alla inlägg under mars 2011

Av KAJSA-STINA - 5 mars 2011 21:58

älskar jaden's skratt vid 0;41 xd HAHA, så söta ♥


Av KAJSA-STINA - 5 mars 2011 21:52

okej, det gick inte bra och rida, alla i gruppen tkr jag är sämst nu oxå.

aja, brolle är som har är...

fick en massa bilder på honom , men jag orkar inte ladda upp dom..


imorgon ska jag åka längdskidor igen, ska försöka få lite mer bilder då ;D

haha, hoppas det blir lika flummit som förra gången xD ♥


nu har jag kollat på melodifestivalen, andra chansen, älskar han som gick vidare till globen ♥ han ä cool :D


nu ska jag nörda gsm ;D märkte nu att detta blev ett ganska långt inlägg HEHEHE.


har värkligen inga nya bilder, så ni får en söt kisse bild ♥  

Av KAJSA-STINA - 5 mars 2011 10:00

får mkt prickslan nu förtiden, mahaha.


aja, nu är jag iallafall redo för stallet, ska väll åka snart ;D

hejdå sålänge ♥


gammaaaaaal bild, har inga nya nuförtiden..  

Av KAJSA-STINA - 4 mars 2011 21:59

bilderna är gjorda i gimp av mig ©  

 

◘ Jag är rädd för månen, stjärnor m.m

◘ Jag är rädd för folk som är äldre en mig, ibland.

◘ Jag har lite astma.

◘ Mina vänner betyder allt.

◘ Jag har en hemlighet, som absolut ingen vet, ingen.

◘ Jag saknar världens bästa julia enormt mkt ♥

Av KAJSA-STINA - 4 mars 2011 21:32

hade tänkt att jag ska börja göra 'visste du att?' varje vecka, på fredagen då.

och göra en bild till såklart, det kommer se olika ut varje fredag, vad tkr ni ?


jag gör det ifall ni vill eller inte. börjar efter parlamentet mina vänner ♥

Av KAJSA-STINA - 3 mars 2011 21:53

jag Är klumpig.

 

jag duschar, lutar huvudet bakåt och ska tvätta ansiktet, jag får massa vatten i näsan, kallsup, jag börjar hosta, får hicka helt plötsligt, ramlar nästan, skriker till, pappa knackar, jag blir livrädd, och typ dör. så nu sitter jag här med världens jobbigaste hicka.

 

intressant va?

Av KAJSA-STINA - 3 mars 2011 20:00

SÅÅ DRYYYYYGT.



justin bieber - baby ♥  

Av KAJSA-STINA - 3 mars 2011 19:57

dom kan ju träna lite mer på dansen hehe. fast dom är ju söta iallafall ☺


Ovido - Quiz & Flashcards