plommon -

Alla inlägg den 8 september 2011

Av KAJSA-STINA - 8 september 2011 22:06

satte mig och redigerade en bild på lovisa, helt random. satt och provade igenom hela gimp :$


redigerat:

ljusstyrka och kontrast,

skärpa, färg och mörker på ögonen,

svartare och längre ögonfransar.


tyckts?



ska sätta mig och göra bilder på mig själv nu också, lol. 

Av KAJSA-STINA - 8 september 2011 22:05

                                           


klickbara' 

Av KAJSA-STINA - 8 september 2011 22:03

klickbara'


                           


erkänn feina för att vara gjorda av oss??!?!?1+   

Av KAJSA-STINA - 8 september 2011 16:42

ha-ha-ha, vi har skoj, nut. vi har ätit, wooooooooow. big deal.

eh, vi ska väll göra vene, vi vill baka men då måste vi gå och handla och då kan vi ju filma, fett bra jag är på att planera, okej hejs


   

fett heta 

Av KAJSA-STINA - 8 september 2011 07:16

suger på rubriker, ehhhheeh.

ska till skolan snart, chill dag. älskar torsdagar i skolan, café, slöjd, allt kul!!!!

nu kör vi, tjadå


ser ut som jag gråter på bilden </////////3 

Ovido - Quiz & Flashcards