plommon -

Alla inlägg den 18 september 2011

Av KAJSA-STINA - 18 september 2011 21:55

har kollar igenom 67 inlägg på bloglovin nuuu. puh.

ska gå och borsta tänderna sen ska jag dejta kudden, skola imorgon ju. hadet


jag just nuuu

+ att jag börjar bli sjuk igen, pallar inte. 

Av KAJSA-STINA - 18 september 2011 21:20

om några dagar, ska hela världen få veta.


random bild igen, 

Av KAJSA-STINA - 18 september 2011 20:32

hatar det så himla mycket asså, så störande. åh.


okej, har kollat på tv typ hela dagen som jag sa, ehehe. nu kollar jag på idol, efter det är det ett avsnitt hannah montana till :D hoppas jag inte sett det....


aja, nu börjar det väll snart.


NÅGON SOM VILL ÅKA TILL GUSTAVSVIK PÅ FREDAG?


random bild.  

Av KAJSA-STINA - 18 september 2011 11:01

idag är det tv dag för mig, har gjort ett schema över programmen jag vill se och det är från 11:10 till 21:15 ikväll, med några pauser. så om 1+ minuter börjar första, tagga. 

så, ha en bra söndag, som jag. ehehe.


där ser ni vad jag har för mig ☺ 

Ovido - Quiz & Flashcards